|
Post by tvaddictmapje on Oct 20, 2006 15:46:28 GMT 1
hoi hoi
ik vroeg me af wanneer de nieuwe charmed afleveringen in nederland komen. Ik wil ze namelijk absoluut niet missen!!
Op het internet las ik een tijdje terug dat ze ongeveer half oktober kwamen, maar ik kan nu niets vinden in de tv-gids, op internet, enz.
Ik hoopte dat jullie me konden helpen.
Dankje, Groetjes tvaddictmapje
|
|
|
Post by Annika on Oct 22, 2006 15:32:23 GMT 1
Er werd verwacht dat de afleveringen van seizoen 8 terug zouden komen in voorjaar 2007, maar ik weet niet of Net5 dat nog steeds van plan is, want..
Het is nog niet bekend wanneer we de afleveringen van 'Charmed' weer zullen hervatten. Het is ook nog niet bekend wanneer we seizoen 8 verder uit gaan zenden.
Staat er nog steeds.. En ook de Net5-pagina van Charmed is nog niet terug..
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Oct 23, 2006 12:57:55 GMT 1
in het voorjaar dus.. OKé , wat langer wachten dan ik dacht... Maarja, op net5 had ik ook al gekeken. Maar daar staat bijna niets meer over charmed. wel jammer, maarja, dak je voor het antwoorden. ;D
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Nov 4, 2006 14:52:51 GMT 1
Ik heb ergens gelezen op een site dat ie ergens in Januari in Nederland zullen terugkomen. Voor de Belgen (waarbij ik ;D) is Charmed seizoen 8 al bezig.
|
|
|
Post by Annika on Nov 5, 2006 1:19:27 GMT 1
Er is echt iets goed mis bij dat Net5, maar oké.. Het is maar te hopen dat het in Januari terugkomt, maar als dat zo is, waarom zeggen ze dat dan niet, in plaats van "het is nog niet bekend" blabla Ik ben in ieder geval blij dat ik de afleveringen al gezien heb ;D
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Nov 11, 2006 13:10:26 GMT 1
ik heb ze namelijk nog niet gezien, De laatste 6 afleverigen bedoel ik dan, ik kan ze nergens vinden. Ik weet wel al deels waar ze over gan, dankzij de clips en dingen op internet. Ik wil ze egt heeeeel erg graag zien. dan heb ik alle aflevringen gezien EVERY-SINGLE-ONE! Maar ze moeten idd wel ff duidelijk maken wanneer en op welke zender ze komen... strax mis ik ze nog. Dankje voor het reageren BTW.
|
|
|
Post by Annika on Nov 14, 2006 21:41:24 GMT 1
|
|
|
Post by shannon86 on Nov 17, 2006 14:02:07 GMT 1
Ik heb het ook net op de site gezien! Echt beter! Ik heb ze al gezien, maar ik ga ze zeker ook op tv kijken. Dan zijn ze denk ik net klaar met uitzenden voordat de dvd box uitkomt. Hebben ze wel goed uitgekient bij net 5.
|
|
|
Post by Annika on Nov 18, 2006 19:25:27 GMT 1
Maar die box is volgens mij ook de enige reden dat ze eens een datum hebben bepaald Maar ach, ik ben blij dat het bijna weer komt, ook al heb ik ze ook allemaal al een keer gezien
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Nov 24, 2006 10:47:06 GMT 1
Ik heb ze dus nog niet gezien, alleen wat spoilers uit de video clips en wat deeltjes op bolt.com. ik ben egt zo blij dat ik nu eindelijk wat duidelijkheid heb.
Thnx
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 11, 2006 19:34:46 GMT 1
Nu de datum bekend is kan dit topic op slot. Op het charmed board kunnen jullie nog ff verder kletsen over deze datum
|
|