|
Post by Darth Yotho on Mar 31, 2006 13:27:20 GMT 1
- Afleverings beschrijving word vertaald -
|
|
|
Post by lauraatje on May 20, 2006 12:52:00 GMT 1
Vond dit echt een super aflevering! De flashbacks van Claire waren echt goed, dat je te zien kreeg wat er tijdens de twee weken met haar gebeurt is. Wel weer allemaal raar hoor, met die bunker en die ene man die je te zien kreeg die zei dat Ethan haar nog niet mee had moeten nemen, en dan die kinderkamer?? En dat Claire, Kate en Rousseau die bunker terugvonden en die kinderkamer leeg was (waar zijn alle spullen naartoe??) en wat was dat wat kate vond in die locker? Was dat een nepbaard?? Echt een super aflevering! Trouwens die man die ze gevangen houden is lekker bezig om Jack en locke tegen elkaar uit te spelen he! Op zekers dat hij een 'other'is. Ben wel blij dat ze in juni 2 afleveringen achter elkaar uit gaan zenden want dan komen we hopelijk snel meer te weten.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 20, 2006 14:35:06 GMT 1
Vond het echt een super aflevering! Ik vond hem zo goed in elkaar gezet rond de flashbacks van Claire. En Rousseau blijkt dan ook niet echt afschuwelijk te zijn. Maar Claire was dus van plan Aaron af te staan? Wat was Ethan dan van plan met de baby? En Rousseau had dus een baby meisje? En die hebben de Other meegenomen? Kan dat dan niet het tiener meisje zijn dat Claire helpte ontsnappen? Of is dat wel erg ver gezocht... Want ik dacht dat Claire daar ook op zinspeelde. Ben wel benieuw wat we daar dan nog van te zien krijgen. En ik ben echt benieuwd hoe het tussen Jack en Locke af gaat lopen. Opzicht heeft die man wel gelijk want Jack probeert ook wel de leiding op zich te nemen. Maar dat moet ook wel want anders wordt het echt een zooitje.
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 20, 2006 14:37:55 GMT 1
Dat is helemaal niet vergezocht, sterker nog dat tienermeisje is Alex, de dochter van Danielle
Ze komt nog een keer terug dit seizoen, maar ze is het echt. Danielle is al 16 jaar op het eiland, dus haar baby is ook 16 jaar inmiddels
|
|
|
Post by Charmedxgirl on May 20, 2006 15:26:32 GMT 1
Wow egt leuk!! Ik vond het stukje met aaron en Claire aan het eind zoo lief
|
|
|
Post by Annika on May 21, 2006 14:53:53 GMT 1
Ik vond het wel leuk dat je nu ook eens iets van die Alex ziet dan. En dat mannetje heeft het wel voor elkaar gekregen om Locke een beetje tegen Jack te krijgen. Ik denk eigenlijk ook dat het een Other is, maar met dit programma weet je het nooit
|
|
|
Post by Boot on May 21, 2006 16:20:50 GMT 1
volgens de uitzending van amerika heet deze aflevering Maternity Leave... de beschrijving is als volgt : A mysterious illness that baby Aaron suddenly contracts sends a desperate Claire, Kate and French woman Danielle to return to the same area where Claire was initially kidnapped. It is there where she believes she can find a cure for Aaron's illness. In the meantime, Jack and Locke are doing their best to keep their prisoner a secret from the rest of the survivors on the island. dus het is wel echt deze... iemand een idee hoe dat kan? ( ik zag de aflevering maar half, maar hij zag er zoals gewoonlijk goed uit )
|
|
|
Post by Annika on May 22, 2006 16:08:45 GMT 1
Ik weet het niet, maar volgens mij is dat bij Charmed ook wel eens, dat meerdere titels zijn. Zo ken ik 5x05 als "Witches in Tights", maar die wordt ook wel "Magic Wears a Mask" genoemd.. Op TV Torrents staat trouwens ook Maternity Leave, maar ach, het idee is bij beide titels wel zo'n beetje hetzelfde
|
|