|
Post by Darth Yotho on Mar 31, 2006 14:06:14 GMT 1
- Afleverings beschrijving word momenteel vertaald -
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 3, 2006 12:22:13 GMT 1
Het wordt echt met de aflevering beter zeg! Wat was het weer spannend! Vaag hoor die lockdown. Echt eng dat Locke met z'n benen vast zat!! En wat was dat voor kaart die je heel even te zien zag?? En dan die Henry!! Echt super hoor. Ben wel erg benieuwd wat hij te vertellen heeft volgende week! En wat was dat met die parachute en dat pak eten dat Jack en Kate vonden bij dat licht toen de andere drie ook terugkwamen?? Allemaal vaag hoor. Vond het trouwens erg leuk dat Jack sawyer helemaal inmaakte met kaarten, haha!! lol
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 4, 2006 9:36:54 GMT 1
Erg leuke aflevering! Ik vond die lockdown erg spannend en was wel erg benieuwd wat er zou gebeuren als Henry (die Henry dus niet blijkt te zijn.... die code niet had ingevoerd. En vraag me toch af of hij misschien iets heeft gedaan om de lockdown op te heffen. Door die vragen van Locke ga je toch denken. Ergens had ik wel een idee dat die ballon er zou zijn, maar dat hij is geruild van persoonlijkheid... dat echt niet. Ben wel benieuwd wie hij nu echt is en waarom hij dan van persoonlijkheid geruild heeft. Oow! En dat tussen Jack en Sawyer was natuurlijk helemaal geweldig. Jack had Sawyer helemaal door... en dat stukje dat Jack door had dat Sawyer niet eerlijk deelde en zei dat hij het maar opnieuw moest doen... de uitdrukking op het gezicht van Sawyer was echt goud waard!
|
|
|
Post by Annika on Jun 8, 2006 15:14:27 GMT 1
Grr, opgenomen maar het eind stond er niet op Alleen maar tot Kate en Jack met die parachute ofzo. Maar ze vonden dus een pak eten? En Henry is niet Henry, want de echte Henry Gale is dood? En is nog beter toegelicht hoe dat met dat blauwe licht allemaal kwam? Was de code bijvoorbeeld niet ingetoetst? Of een andere code? Maar wat ik wel heb gezien: het kaarten was echt geinig, precies wat Nicole schreef, die Sawyer toen Jack 'm zeg maar betrapte ;D En dat met The Hatch en al was wel cool. Maar dat Jack zoiets zei van "zal ik mee teruglopen?" Ik dacht trouwens even dat ze om Kate gingen spelen, maar dat viel mee Maar het was een leuke aflevering, het wordt steeds beter! Op naar de volgende!
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 8, 2006 18:14:07 GMT 1
Weet niet precies of ze een pake eten vonden, maar het zag eruit als het pak cornflakes dat henry kreeg in de vorige aflevering. Maar het ging allemaal zo snel dus misschien heb ik het wel helemaal verkeerd gezien! Morgen komt het weer
|
|