|
Post by Darth Yotho on Mar 31, 2006 13:28:19 GMT 1
- Afleveringsbeschrijving word nog vertaald -
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 27, 2006 19:48:05 GMT 1
Dit was volgens mij de aflevering van gisteren. En het was zeker geen teleurstelling! Het was erg leuk om weer wat flaschbacks te zien over Jin en Sun. En wat leuk dat ze nu toch zwanger zijn! Eerst dacht ik dat het van die andere vent was, die Sun Engels les gaf, maarja... Ik ga er nu maar even vanuit dat het gewoon van Jin is. Verder vind ik het verhaal rond Henrie nog wel leuk, maar ergens hoop ik echt dat ze die luchtballon ergens vinden. Vind het echt erg dat hij zo onder de blauwe plekken zit. Maar ik kan ook best begrijpen dat ze bang zijn dat hij een Other is. Ben in ieder geval weer benieuwd naar volgende week!
|
|
|
Post by Annika on May 27, 2006 23:34:53 GMT 1
Ik hoop juist dat ze die luchtballon niet vinden, dat lijkt me een stuk spannender, als dat een Other is. Maar als hij het is, dan gaan Charlie, Sayid en Ana-Lucia nog problemen krijgen daar.. Maar ik dacht eigenlijk dat Sun loog tegen Jin, aan die blik in haar ogen toen ze hem omhelsde, maar ze kwam wel geloofwaardig over op zich. Hoop maar dat het echt van Jin is, maar ik verwachtte eigenlijk te zien dat het van die Engels leraar was. Ik hoop dat het volgende week opgenomen wordt hier... Maar volgens Teletekst gewoon maar één uurtje dus hè
|
|
|
Post by lauraatje on May 28, 2006 22:49:32 GMT 1
Wat een cool einde zeg met Henrie dat ie zo tegen Locke en jack zei wat hij zou hebben gedaan als hij een 'other' was. Maar ja volgens mij is hij er echt een. Ik vind het echt een enge vent, hoe ie altijd kijkt. Ben echt benieuwd of die ballon er ligt, hoop eigenlijk ook dat hij gelogen heeft. Vind het echt goed van de serie dat je het gewoon echt niet weet of ie nou goed of slecht is. Geweldig! Het verhaal van Sun en Jin vond ik ook goed. Wel raar hoor dat ze nu zwanger is, terwijl het eigenlijk niet kan. (maar ja Locke kan ook weer lopen etc.) Dacht ook dat ze met die man die haar engelse les gaf vreemd was gegaan. Maar wel leuk dat Jin eindelijk eens leuk reageerde toen ze tegen hem vertelde dat ze zwanger was. Want hij is echt gewoon niet aardig tegen haar geweest daarvoor!
|
|