|
Post by Darth Yotho on Mar 31, 2006 14:16:42 GMT 1
Een vastbesloten Michael overtuigt Jack en een paar van de andere overlevende om hem te helpen Walt te redden van de mysterieuse Others. Ondertussen zoekt Charlie de rede achter Ecko's plotselinge besluit niet verder te gaan met de bouw van de kerk. Sayid houd ondertussen een oogje op Michael die de boel niet geloofd ...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jun 24, 2006 15:33:40 GMT 1
omg.. omg.. Ana en Libby dood ! En stomme Michael, stomme idioot.. ik haat hem Ik vind het echt jammer dat Ana en Libby eruit zijn. en over libby wisten we ook nog helemaal niet veel. We komen nu waarschijnlij nooit te weten waarom ze in die inrichting zat bij Hurley..
|
|
|
Post by joan on Jun 24, 2006 16:20:41 GMT 1
naa ik schrok me echt dood! Zag het niet aankomen dat hij ze vermoorde! Vind het ook wel jammer dat ze dood zijn. Vooral van Anna Lucia volgens mij had zij nog wel wat kunnen betekenen voor de serie.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 24, 2006 16:25:25 GMT 1
Punt 1: libby is nog niet dood Punt 2: het schijnt dat het komt doordat de beide dames zijn opgepakt voor het rijden onder invloed en daarom een paar dagen de cel in moesten. De producers waren hier zo boos over dat ze hun zouden hebben ontslagen
|
|
|
Post by Boot on Jun 24, 2006 21:53:14 GMT 1
Wel sneu inderdaad dat ze dood zijn... en omdat ze onder invloed hebben gereden vind ik een beetje rare reden om ze te ontslaan... k bedoel het is wel erg en gevaarlijk maar het heeft op zich niet zo veel met Lost te maken zou k zo zeggen.
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 25, 2006 12:22:10 GMT 1
Jeetje wat een einde zeg! Dat had ik echt niet verwacht! Het was weer een super aflevering zeg. Leuk dat Ana Lucia samen met de vader van Jack naar Sidney ging, en dat je ze zo weer een beetje beter leerde kennen. Ook leuk was dat je op een gegeven moment Sawyer ook zag toen 'Tom' uit wilde stappen. (en zokwamen Sawyer en de vader van Jack elkaar dus in die bar tegen!) Maar dat einde zeg. Jeetje ik denk dat the others Micheal helemaal gek gemaakt hebben daar. Misschien moest ie Henry wel vrij laten om zo Walt terug te krijgen ofzo. En hoop niet dat Libby dood is, want wil ook wel heel graag haar verhaal zien!
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jun 25, 2006 16:09:48 GMT 1
Punt 1: libby is nog niet dood Punt 2: het schijnt dat het komt doordat de beide dames zijn opgepakt voor het rijden onder invloed en daarom een paar dagen de cel in moesten. De producers waren hier zo boos over dat ze hun zouden hebben ontslagen ja ik wist dat daarom eruit moesten..,maar nog niet dood? Het zag er wel naar uit dat ze vermoord werd, ja ok, ja zag haar nog niet dood, maar het lijkt me niet dat je zoiets overleefd..
|
|
|
Post by Annika on Jun 25, 2006 20:55:11 GMT 1
Tss, die Michael.. Die Others hebben 'm vast gestuurd, denk dat hij gewoon bij hen hoort of dat ze 'm Walt hebben beloofd ofzo.. Als Libby niet dood is dan is dat mooi, want daar weten we -naar mijn zin- nog veel te weinig van.. En Ana Lucia en Sawyer hebben elkaar ook weer op een of andere manier ontmoet; echt weer typisch Lost
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 27, 2006 12:56:27 GMT 1
Schrok er echt van! Had het echt totaal niet aan zien komen! Eerst praten ze nog rustig en dan schiet hij Ana Lucia ineens neer! En niet veel later Libby ook. Moet eerlijk zeggen dat ik het van Libby minder erg vind dan van Ana Lucia, want van haar had ik toch wel het idee dat ze wat toevoegde. Maarja... Ben echt benieuwd of het komt door Michael zelf of dat The Others hem wat aan hebben gedaan waardoor hij dit ineens deed. Ben ook wel erg benieuwd hoe de rest hierop gaat reageren.
|
|
|
Post by Annika on Jun 27, 2006 13:59:40 GMT 1
Ik wist het, soort van.. Wist namelijk dat Ana-Lucia eruit moest en toen hij dat geweer had wist ik gewoon zeker dat 'ie haar neer ging schieten! Nu het motief nog....
|
|
|
Post by nicole1987 on Jun 27, 2006 19:55:36 GMT 1
Wel sneu inderdaad dat ze dood zijn... en omdat ze onder invloed hebben gereden vind ik een beetje rare reden om ze te ontslaan... k bedoel het is wel erg en gevaarlijk maar het heeft op zich niet zo veel met Lost te maken zou k zo zeggen. Vind het niet raar, want degene die anna-lucia speelt zou al vaker onder invloed gereden hebben en eventueel een langere tijd in de cel moeten. Tizz moeilijk om iemand in een serie te houden als die persoon in de bak zit. Lekker stom van ze je bent je rol kwijt, je hebt je eigen leven en dat van anderen in gevaar gebracht.... in dit geval is het dus echt "... drank maakt meer kapot dan lief is..."
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 14, 2006 17:36:02 GMT 1
Ik zelf heb meer gelezen en dacht zelf al dat er meer dingne afspeelde. In Amerika kan je het jezelf als acteur flink moeilijk maken. Als je opgepakt word dan mag je de staat waar het in gebeurt niet verlaten. En doordat ze bijde niet op kwamen dagen voor hun hoorzitting dachten de makers van Lost Ja zulke mensen kunnen we niet op de set hebben ed. Zoiets was er dus aan de hand. Ikzelf vind het ook super jammer dat hun uit de serie zijn hoor ...
|
|
|
Post by nicole1987 on Aug 3, 2006 14:30:23 GMT 1
ach Libby was wel geinig maar Anna mocht ik niet zo. Ik heb hun liever dood dan Claire of Kate (van de dames dan)
|
|