|
Post by Darth Yotho on May 18, 2006 21:42:03 GMT 1
Michael gaat verder met zijn plan om The Others op te zoeken. Ook worden de andere bezig gehouden met de dood van Anna-Lucia en Libby. We zien in flashbacks waar Michael al die dagen heeft uitgehangen, en toch verdenken meer mensen Michael en zijn rare motieven.
Charlie wordt weer vrienden met Claire en Locke en sluit een hoofdstuk opnieuw af.
|
|
|
Post by Darth Yotho on May 18, 2006 21:42:36 GMT 1
Ik heb zojuist samen met Jessica Lost - 2x22 Three minutes gezien ... en WOW ! Wat spannend, verhaal toevoegend, en zielig ... (spoiler) R.I.P Libby & Anna-Lucia[/color][/size](/spoiler) Ook zagen we Walt weer. Het was een spannende aflevering, en we wisten weten weer iets meer over The Others. Die flashbacks waren echt cool hoe ze zegmaar aansloten op andere afleveringen ... En we zagen Alex weer ;D ;D Ik vond Charlie in de laatste paar afleveringne echt een eikel ... maar nu vond ik hem echt super. Vond de scene met Vincent, Charlie en Locke op het strand echt super .... Ben benieuwd wie er in die boot zit ... maar ik denk dat ik al weet wie ... ;)i
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 20, 2006 11:13:26 GMT 1
Echt dat Vincent aan komt lopen met dat Maria Beeldje. Charlie: Are you kidding me?
Wel jammer dat we geen reactie zien van saywer op het feit dat Charlie een deel van zijn voorraad in de zee heeft gepleurd....Ik denk wel dat Saywer nijdig zou zijn
|
|