|
Post by lostfan on Jan 16, 2006 20:22:27 GMT 1
nou wie mogen er van jullie echt lost gaan
wil je hurley charlie claire shannon jin sue of libby(ook nieuw) stem op anders omdat er te weinig plek was
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 16, 2006 20:24:48 GMT 1
Van mij zou Lock mogen verdwijnen. Ik vind het zo'n irritant ventje! Dat gedoe met zijn vader (oke, dat is natuurlijk heel zielig, maar hij wordt er wel erg aanhankelijk van) en altijd dat gedoe over het lot. Beetje vaag hoor.
|
|
|
Post by lostfan on Jan 16, 2006 20:28:41 GMT 1
ik ben het daar oneens mee zonder hemzou iedereen dood zijn omdat ze geen eten hadden in het begin aan lock heb je een goede als je lost op een eiland bent van mij mogen: hurley charley claire weg maar op nummer 1 mag sawyer weg hij is een ego tripper en hij dwarsboomt kate en jack
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 16, 2006 20:35:13 GMT 1
ik vind dat lock niet moet gaan, hij heeft echt een groot deel van de serie, er is echt vet veel met hem aan de hand.. bijvoorbeeld dadt ij opeens niet meer verlamd was na het vliegtuigongeval.. enzo en al die vage tochten die hij doet haha ik vind sawyer wel grappig die hoeft opzich ook niet weg, maar jij zegt wel dat sawyer een egp tripper is maar volgens mij zijn jack en kate dat net zo goed..hehe
ik vind dat die jin ofzo wel weg mag, ik vind dat neit echt een leuk personage
|
|
|
Post by lostfan on Jan 16, 2006 20:41:40 GMT 1
of jin moet engels leren (in de serie dan)
en jack is niet ego hij verzorgt daar iedereen zonder hem ging sawyer dood toen zaiëd hem had neer gestoken ook vindt ik dat al die figuranten eruit moeten hun verzamelen alleen hout ;D
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 16, 2006 20:44:09 GMT 1
haha ja maar als je geen figuraten hebt, dan lijkt het misschien een beetje kaal op de achtergrond boeit me ook niet zo veel maar jack kan doen alsof hij echt alles is, en alsof hij beter is als de rest, doordat hij dokter is en de leiding over de groep heeft.. maar dat betekent nogn iet dat hij de beste is
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 16, 2006 20:48:06 GMT 1
Misschien is Lock wat sommige dingen wel onmisbaar, maar ik vind hem toch wel heel erg vaag. En ik denk dat als Boone nog had geleefd (hij had dus duidelijk de serie niet moeten verlaten ) dat hij ook voor het verzamelen van eten had kunnen zorgen, want Lock is op dit moment alleen met de hatch bezig. En Jack moet sowieso wel blijven, want wat zou er gebeuren zonder hem? Dan zou het echt een zooitje worden.
|
|
|
Post by lostfan on Jan 16, 2006 20:53:13 GMT 1
maar bepaalde mensen heb je daar nodig
jack: de verzorging van de gewonden micheal voor eventueeldingen te bouwen jin : voor te vissen sue; voor tuinieren lock & mr eko: jagen zaiëd: ex soldaat altijd handig ana lucia & kate: kunnen allebij ook wel met een 9-mm over weg (oja ana lucia was politie) sawyer: alleen zijn grappige opmerkingen
dingen die je niet nodig hebt
charlie: junkie heroëine gebruiken hurley : die eet alleen maar claire met haar baby: moet constand beschermt worden sawyer: zijn ego(voor de rest heeft hij wel grappige opmerkingen)
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 16, 2006 20:56:23 GMT 1
hmm ja maar charlie en claire zijn wel leuk voor de serie en hurley heb je wel degelijk nodig, hij is degene die al die nummers heeft gebruikt voor de lotto en overal die nummers ziet en mensen er voor waarschuwd, dus hurley is wel nodig denk ik end e rest is wel gewoon leuk voor het verhaal
|
|
|
Post by lostfan on Jan 16, 2006 21:01:41 GMT 1
ik heb ergens gelezen in een intervieuw met jack (ik ben zijn echte naam ffe kwijt) dat er mischien een belangrijk personage uit gaat toen vroeg de man not jack zei jack maybe
en ik wil wel eens zien waarom idie fvranse zo bang is van the others nu hebben ze veel geweren uit the hatch dus laat ze maar komen zou ik zeggen
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 16, 2006 21:14:31 GMT 1
haha ja, heb je niks nieuws gehoord over the others in de afleveringen die je al gezien hebt?
maar jack hoeft er wat mij betreft niet uit hij is natuurlijik dokter, dus niet echt onmisbaar, maar ik denk niet dat hij er uit gaat, watn hij is te belangrijk voor de serie denk ik
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 16, 2006 21:18:33 GMT 1
Ik denk eigenlijk dat iedereen wel een rol heeft in de serie die onmisbaar is. Waarom zouden ze er anders in zitten? En iedereen heeft wel een personage die ze geweldig vinden en die ze helemaal niets vinden. Maar ik ben ook wel heel benieuwd naar the others! Telkens dat gefluisterd en het verhaal rond die franse vrouw. En dan heb je natuurlijk de super ijsbeer nog...
|
|
|
Post by maria on Jan 17, 2006 17:35:29 GMT 1
Veel goede argumenten om hem te houden, maar toch is Locke exit.
|
|
|
Post by Boot on Jan 17, 2006 18:20:44 GMT 1
ik zeg die baby en die mama... die voegen toch vrij weinig toe... wel aan t verhaal misschien, maar verder hebben ze weinig nut toch en die hurley is wel geinig, maar als ze hem opeten, kunnen ze wel even voort... wel smerig wel raar toruwens... als je 40 dagen op zoon eiland, met dat klimaat, zonder snoep en weinig eten... zou je toch wel een stuk af moeten vallen
|
|
|
Post by lostfan on Jan 18, 2006 13:50:55 GMT 1
een stuk je bedoelt dat hij nog maar 60 kilo zou moeten wegen
en nee je wet nix nieuws ovet the "others" behalve dat ze alleen goede mensen ontvoeren en kinderen dan
|
|