|
Post by Peter on Mar 3, 2006 14:17:48 GMT 1
Lockdies zo irritant
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 11, 2006 14:57:26 GMT 1
Van mij mag die Anna Lucia er wel uit...vind haar zo vervelend. En ze voegt ook niks toe (behalve het dode vande meest irritante overlevende van het vliegtuigongeluk....) En degene die saywer eruit wil is zeker een man??? Zonder Saywer verliest de serie een aantal punten in het hunkgehalte... Ik bedoel, Jack ziet er ook nog wel goed uit, maar voor de rest is het hunkgehalte erg laag. En Saywer is erg leuk om naar te kijken
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 11, 2006 18:55:25 GMT 1
En degene die saywer eruit wil is zeker een man??? Zonder Saywer verliest de serie een aantal punten in het hunkgehalte... Ik bedoel, Jack ziet er ook nog wel goed uit, maar voor de rest is het hunkgehalte erg laag. En Saywer is erg leuk om naar te kijken Sawyer is inderdaad erg leuk om naar te kijken, maar zijn manier van doen is ook gewoon heel leuk. Dat arrogante aan het begin was zo leuk om te zien. En hoe hij dan later echt probeert te helpen met het vlot enzo. Gewoon leuk om te zien.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Mar 17, 2006 15:42:28 GMT 1
Ik wil graag dat of Hurley of Charlie vertrekt, ik vind hun een beetje dom en saai worden ... en vind hun personages klaar ... Charlie: doet zo dom, en is een sukkeltje geworden ... gaat hij weer aan de drugs en zijn eigen vendetta starten, damn hij moet gewoon stoppen en helder zijn. Dan zal Claire wel weer normaal tegen hem doen. Hurley: Hij valt maar niet af ... :>, en ik vind hem een beetje vies (Niet omdat hij dik is, maar hij is altijd zo vies bezweet enzo) ... en ikzelf vond hem wel cool in Numbers, hopen dat ze daar mee doorgaan ... ;D
|
|
|
Post by nicole1987 on Mar 29, 2006 18:33:29 GMT 1
ik ben het daar oneens mee zonder hemzou iedereen dood zijn omdat ze geen eten hadden in het begin aan lock heb je een goede als je lost op een eiland bent van mij mogen: hurley charley claire weg maar op nummer 1 mag sawyer weg hij is een ego tripper en hij dwarsboomt kate en jack Neej niet Sawyer die mag niet dood gaan die ziet er te leuk uit Claire vind ik ook een gaaf persoon in lost. Charlie (als het moet liefste wil ik dat er niemand dood gaat) mag die van mij wel lost gaan, want vind hem een beetje irri worden. Ana-Lucia die mag van mij echt weg!! Vind haar niet leuk en bazig. Sun en Jin mogen dan ook weg als er een paar dood moeten. Uh.. owjaah en Locke mag dan ook nog wel!! Ik wil heeel graag dat Kate, Jack, Sawyer & Claire het overleven!! Wet raar ik heb de dvdbox met hele leuke extra's (heb ik echt van genoten) daar zeiden ze dat ze Jack dood wilde laten gaan in de eerste aflevering door dat beest in plaats van de piloot.
|
|
|
Post by Annika on Mar 30, 2006 20:28:42 GMT 1
Hmm, eigenlijk mogen ze er van mij allemaal niet uit, ze maken het allemaal op een andere manier leuk/spannend/mysterieus Maar van mij mag Sawyer niet dood gaan! Dan heb ik eigenlijk nog liever dat Jack eruit gaat, die is zo de baas en echt de reddende engel enzo, hij denkt echt dat hij de leiding heeft.. Nouja, dat is eigenlijk wel zo ;D Maar om hem zit tegenwoordig geen boeiende verheellijn meer... Maar heb toch niet op Jack gestemd, want aan de andere kant hebben ze 'm best wel nodig..
|
|
|
Post by Boot on Mar 31, 2006 8:40:19 GMT 1
neej Jack is te fijn om naar te kijken, die kan er echt niet uit hoor! net als Saywer.
|
|
|
Post by nicole1987 on Apr 1, 2006 17:38:35 GMT 1
# Boot Hahahah helemaal mee eens ;D
# charmedp3 Nee het liefste wil ik ook dat er niemand meer dood gaat. Vind het echt niet leuk dat Shannon & Boone dood zijn!
|
|
|
Post by bsbgurl on Apr 15, 2006 9:13:20 GMT 1
Van mij hoeft niemand dood. ik vond het al erg dat Boone op het begin al dood ging!
Ik kan niet echt kiezen wie van mij wel mag gaan maar zolang Sawyer er in blijft zou het geen totale ramp zijn.. ;D
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Apr 27, 2006 20:16:40 GMT 1
Sawyer hij verpest Kate en Jack's relatie (al hebben ze die niet )
|
|
|
Post by kiwi on Apr 28, 2006 15:14:12 GMT 1
voor mij hoeft er ook niemand uit ,maar als der eentje is het ook Hurly want hij ziet er vies uit door al dat zweet ja
|
|
|
Post by Annika on Apr 28, 2006 17:54:54 GMT 1
Ja Hurly zou ik niet echt heel erg missen, maar hij kan soms wel grappig zijn ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 29, 2006 17:33:11 GMT 1
Hurley kan idd wel grappig zijn, of dat zijn in ieder geval de situaties waarin hij zich bevind. Dat hij gisteren met Sawyer bij die tent zat en dat Sawyer dan naar Libby roept en vervolgens zijn tent in liep. En dat gaat Hurley een beetje vaag zitten zwaaien. En dan later ook nog eens in The Hatch. Hij had daar makkelijk een move kunnen maken om het zo maar te zeggen... Maar vind het verhaal met hem en Libby wel leuk!
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 6, 2006 14:56:39 GMT 1
Ik denk dat ik weet wie er lost gaan...maar zal hier niet spoilen Heb 2x20 gezien...dus vandaar
|
|