|
Post by ilselostfan on Feb 11, 2006 16:59:21 GMT 1
Wanneer begint de serie lost weer???
|
|
|
Post by Darth Yotho on Feb 11, 2006 17:25:14 GMT 1
Op de site van Net 5[/color] vermelden ze het volgende ...
Tijdelijke stop Jack, Kate, Locke, Sawyer en de rest van de groep overlevenden nemen op het eiland even een pauze, maar komen in het voorjaar weer terug op NET 5.
In Maart zend Net 5[/color] het hele tweede seizoen uit, want in Amerika zijn ze rond Maart 2006 alweer bij het einde van Seizoen 2 en het begin van Seizoen 3, de serie heeft namelijk groen-licht voor een derde seizoen ...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 11, 2006 18:20:48 GMT 1
Lost, de meervoudige winnaar van diverse grote prijzen, keert terug op NET 5. Het tweede seizoen zit weer vol actie, mysterie, avontuur en zelfs nieuwe personages. Opnieuw krijgt de kijker de kans om het geheim van het eiland te ontrafelen en wordt hij verrast door een zoveelste plottwist. Vanaf vrijdag 3 maart zijn de nieuwe afleveringen van Lost wekelijks om 21.30 uur bij NET 5 te zien.
In het eerste seizoen werd al snel duidelijk dat Lost een unieke en spannende tv-serie is. 48 wildvreemden moeten samen zien te overleven als hun vliegtuig neerstort op een onbewoond eiland. Tijdens het tweede seizoen, waarvan NET 5 overigens al drie afleveringen heeft uitgezonden, worden de verhaallijnen verder uitgewerkt. Jack krijgt nog minder vertrouwen in Locke, Charlie en Claire groeien dichter naar elkaar toe en Sawyer, Michael en Jin leren hun ontvoerders kennen. Bovendien wordt de cast uitgebreid met een aantal indrukwekkende personages. Ook het vervolg van het tweede seizoen belooft dus een intens, angstig en spannend avontuur te worden dat zowel de allerbeste als de meest duistere kanten in de overlevenden naar boven brengt.
In elke aflevering staat één van de hoofdpersonen centraal. Zo wordt elke week duidelijk hoe ieder voor zich de ramp probeert te overleven. Daarbij komt al snel naar voren dat samenwerking van groot belang is. Een lastige opgave gezien de zeer uiteenlopende achtergronden en karakters van de personages. Want is iedereen wel te vertrouwen? Daarnaast draagt ook het eiland een aantal geheimen met zich mee en jaagt een mysterieus gehuil in de jungle velen de stuipen op het lijf. De unieke opzet van de serie heeft ervoor gezorgd dat Lost over de hele wereld een enorm succes is geworden.
Bij de uitreiking van de Golden Globes op 16 januari 2006 viel Lost wederom in de prijzen. De serie kreeg een Golden Globe in de categorie Beste Dramaserie en liet de andere genomineerde series als Commander in Chief, Prison Break en Rome achter zich.
Bron: NET5
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 12, 2006 13:53:57 GMT 1
oow 3 maart.. dat is dan over..eeh 2 weken? Ik krijg er nu al zin in..dat medium vind ik maar niks ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 12, 2006 15:54:20 GMT 1
Ik heb er ook zin in! Medium heb ik nooit gekeken omdat het mij van te voren al niets aan leek. Dus als Lost weer terug komt ben ik daar natuurlijk erg blij mee... En dat er een seizoen 3 komt is natuurlijk ook super!
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 13, 2006 17:02:36 GMT 1
ja, een seizoen 3 is zeker leuk, en ik hoop dat het net zo leuk is als seizoen 1 en 2 ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 13, 2006 17:20:01 GMT 1
Ja, dat hoop ik zeker ook. Maar ergens vraag ik me toch ook wel af hoe lang je het verhaal rond de crash en the other spannend en interessant kan houden. En wat als die verhaallijnen aflopen? Maarja... er zijn series die al 7 of 8 seizoenen lopen, dus met een beetje creatieve schrijvers zal dit ook nog wel een tijdje door gaan.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 13, 2006 17:28:31 GMT 1
ja maar dat is wel anders..op een eiland zal uiteindelijk toch wel niks meer uit te zoeken zijn? Bij een gewone serie kun je nog allerlei andere dingen laten gebeuren, maar hier zit je aan een eiland vast.. al hoop ik wel dat ze zo lang mogelijk leuke dingen kunnen verzinnen
|
|
|
Post by ilselostfan on Feb 13, 2006 20:51:37 GMT 1
jah.. hoop het ook!
|
|