|
Post by lauraatje on May 9, 2006 16:49:13 GMT 1
Vanaf juni zendt Net5 iedere vrijdagavond twee afleveringen van Lost achter elkaar uit. Ook dit zijn nieuwe afleveringen.
Dit stond bij de publieksinfo van Net5, dus das wel beters he??
|
|
|
Post by Annika on May 9, 2006 20:53:26 GMT 1
Wat?! Nee! Sorry, maar na de tijd die het nu is mag ik hopen! Anders kunnen we voorlopig wel fluiten naar Charmed! Sorry, vind Lost heel erg vet, maar Charmed net iets vetter.. Heb het ff opgezocht, niks nieuws over Charmed, wel dit over Lost, wat jij dus zei.. Hmm, staat er niet echt bij. Maar ik vind dat ze Charmed toch wel voor de zomer kunnen/moeten doen, maar dat is hier off topic natuurlijk. Vanuit Lost-oogpunt: geweldig! Maar zoveel afleveringen zijn er niet meer in het seizoen als het eenmaal Juni is toch?
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on May 10, 2006 19:18:14 GMT 1
ik wist het al ,maar vind het wel ergg leuk ! en ik denk dat ze juist die dubbele afleveringen doen om het seizoen voor de zomervakantie af te maken..
|
|
|
Post by Annika on May 10, 2006 19:47:26 GMT 1
Ja dat is wel goed, vooral voor de vroege vakantiegangers. Nouja, is er tenminste één serie die met respect behandeld wordt daar....
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 11, 2006 10:50:49 GMT 1
Ik vind het wel lekker dat er dubbele afleveringen komen... want dan is het idd net klaar voor de zomervakantie! Dat vind ik echt heel handig want in de vakantie kijk ik eigenlijk nooit tv. Ze gaan dit ook doen met Grey's Anatomy dus misschien is dat dan ook nog wel klaar voor de vakantie....
|
|
|
Post by pavago on May 11, 2006 19:00:39 GMT 1
Heel fijn dat ze dubbele afleveringen uitzenden, maar ik ben niet zo kapot van snert 5 okay ze hebben super series maar ze verschuiven wat mij betreft veels te vaak, zoals ze ook al in het verleden met buffy hebben gedaan en met angel, en met smallville en noem maar op. Eerst zien dan geloven... daarnaast kijk ik lost veel liever op dvd ofzo geen irritante reclames wordt trouwens hoogtijd voor s2 op dvd
|
|
|
Post by Annika on May 21, 2006 18:45:52 GMT 1
Of niet..... Dus nu lijkt het erop dat het om 20.30 komt, maar niet 2x achter elkaar, of ze moeten maar 1x Cold Case uitzenden en dan al een pauze
|
|
|
Post by lauraatje on May 22, 2006 13:05:25 GMT 1
Oh wat een sukkels bij Net5 zeg. Zet dan niet op je site dat twee afleveringen na elkaar uit gaat zenden in juni! Balen zeg, maar ja dat was inderdaad te verwachten!
|
|
|
Post by Annika on May 22, 2006 16:01:55 GMT 1
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 22, 2006 18:56:10 GMT 1
Misschien dat ze aan het einde van juni alsnog twee afleveringen achter elkaar gaan uitzenden en Cold Case dan gewoon verschuifd naar half 11. Denk dat we het gewoon even moeten afwachten (al weet je het bij Net 5 natuurlijk nooit zeker... )
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on May 23, 2006 10:10:57 GMT 1
maar ze zeiden dat het in juni om 2x komt toch? Tis nu nog meil.. dus misschien beginnenz e met de dubbele aflevering pas in juni
|
|
|
Post by Annika on May 23, 2006 15:44:20 GMT 1
Ja dat kan, maar het is vrijdag al weer -uh- 26 mei, de week erop is het alweer juni. Het kan hoor, maar dat is wel erg raar voor dat Cold Case, lijkt mij. Maar ik kijk wel in de gids of op Teletekst ofzo, van Net5 wordt je toch niet wijzer. Zal trouwens een mailtje sturen, wie weet...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jun 1, 2006 23:06:50 GMT 1
Ik had gelezen op een lostsite dat het tweede seizoen gewoon afgemaakt werd in nederland en de laatste aflevering op 14 juli is. Dan hebben we een dubbele aflevering. Alle andere keren is het maar een aflevering dit is wel vrij betrouwbaar want diegene had een meel gestuurd naar net5 en dit had ze terug gekregen ik dacht wel goed nieuws opzich
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jun 2, 2006 23:38:09 GMT 1
Ze moeten daar bij Net 5[/color] wel opschieten voor jullie. Want ik heb de Season Finale gezien van Lost - Seizoen 2. En hun is echt SUPER. De afleveringen daarvoor waren ook tegek, maar toch ook wel zielig. Ikzelf zit na de Season Finale van. HÉ, hoe zit dat nou in mekaar en wat heeft zij met het Dharma Initiative temaken ... || NET 5, schiet op ... haha ||
|
|