|
Post by nicole1987 on Aug 8, 2006 14:55:40 GMT 1
Heej mensen ik dacht misschien is het wel leuk om alle zelf gemaakte dingen van Lost in deze topic te plaatsen ;D zoals wallpapers enz.. en van welk plaatje past bij de tekst eventueel zelf verzonnen verhalen?? Najah in ieder geval zet ik hier mijn wallpaper neer... enne.... wat vinden jullie ervan?
|
|
|
Post by Boot on Aug 8, 2006 15:54:10 GMT 1
nicole, liefje... stuur hem naar jessica en dan komt hij op de hoofdwebsite te staan... we hebben daar een appart stukje voor...
|
|
|
Post by nicole1987 on Aug 8, 2006 17:05:28 GMT 1
Okeej ik zag het nu staan lijkt me gaaf als hij op de website komt, maar dan weet ik nog niet wat men er van vind dat vind ik juist zo leuk als je je zelf gemaakte dingen op een forum plaatst dat je dan feedback krijgt enz.... maar jah tizz niet anders leek mij een leuk idee.....
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 9, 2006 1:06:04 GMT 1
Je hebt gelijk hoor Nicole, je mag de wallpapers hier ook neerzetten om ze te laten beoordelen...denk dat Boot alleen bedoelde dat ie ook op de website kan Ik vind hem overigens prachtig..de tekst is ook super
|
|
|
Post by nicole1987 on Aug 9, 2006 10:39:26 GMT 1
Jah de tekst heb ik alleeen niet zelf verzonnen komt uit een film, maar ik vond het zo bij Skate passen ;D
|
|
|
Post by Boot on Aug 9, 2006 20:04:41 GMT 1
ja dat bedoelde ik inderdaad... ik vind hem ook erg mooi en natuurlijk moet je zel lekker posten maar nu weet je dat ie ook op de hoofd site kan
|
|
|
Post by Boot on Aug 9, 2006 20:12:08 GMT 1
Jah de tekst heb ik alleeen niet zelf verzonnen komt uit een film, maar ik vond het zo bij Skate passen ;D kot uit 10 things i hate about you... leuke film is dat Heath Ledger
|
|