|
Post by tvaddictmapje on Dec 3, 2006 15:32:27 GMT 1
Hello allemaal ik had nog een vraagje en omdat ik hier zo goed geholpen ben, dacht ik:ik vraag het maar ff... Ik probeer nu photoshop 5.5 (want ik heb gehoord dat die handiger is dan derest) en ik snap er echt niets van.... ik probeer een mooie wallpaper/avatar van charmed te maken maar ik krijg het werkelijk niet voor elkaar. Kan een van jullie me miss een handleiding geven of een tip. een ander programma ofzow. Ik denk dat ik sowiezo photoshop 9 ofzoiets ga regelen. Maar als jullie iets beters weten, laat het me dan ajb weten. bedankt
|
|
|
Post by Peter on Dec 3, 2006 16:17:06 GMT 1
je kunt gewoon tut's (tutorials) op het internet zoeken ^^
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Dec 5, 2006 18:23:56 GMT 1
je kunt gewoon tut's (tutorials) op het internet zoeken ^^ dat heb ik geprobeerd maar ik kan niets goeds (bruikbaars) vinden hebben jullie een ander programma ofzo Ik kom er echt niet uit maar wel bedackt voor het reageren
|
|
|
Post by michelle1988 on Dec 5, 2006 21:52:09 GMT 1
ik gebruik soms het programma Corel paint shop pro, alleen ik heb nog geen wallpapers of avaters gemaakt, maar volgens mij kan het wel....
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Dec 5, 2006 22:51:00 GMT 1
dat kan ook makkelijk met Corel paint shop pro gewoon de maten aanpassen en de plaatjes mooi maken en Niet standaard dingen pakken maar echt op foto's dingen weg gummen zo doe ik het al heel erg lang
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Dec 7, 2006 15:03:36 GMT 1
Thnx hier heb ik erg veel aan, even kijken of ik dat programma wel snap
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 11, 2006 19:32:44 GMT 1
Anders moet je een van bovenstaande toevoegen om om hulp te vragen
|
|