|
Post by Sam Halliwell on Sept 17, 2006 10:22:18 GMT 1
Er komt maar geen einde aan het lijstje gearresteerde 'Lost'-acteurs. Deze week was het de beurt aan Adewale Akinnuoye-Agbaje, beter bekend als Mr. Eko. De acteur werd door de politie gearresteert nadat hij achter het stuur werd aangetroffen zonder rijbewijs en ook nog eens de bevelen van een politieman negeerde. Eerder werden al twee actrices uit de serie gearresteert en zes andere acteurs gedagvaard. Zou er dan nog een vloek op die cijfercode rusten?
|
|
|
Post by Annika on Sept 17, 2006 17:44:25 GMT 1
Hahaha, ja het is echt een vloek Ik noem het gewoon dom, maar goed.. Als ze nu aan gaan kondigen dat er binnenkort een Lost-personage dood gaat, dan zal hij het dus wel zijn...
|
|
|
Post by Marissa on Oct 3, 2006 17:37:26 GMT 1
Wie was er nog meer gearresteert dan?
|
|
|
Post by Boot on Oct 3, 2006 21:14:54 GMT 1
de personage's van Ana Lucia en Libby ( volges mij heette ze zo )
|
|
|
Post by Darth Yotho on Oct 3, 2006 21:22:56 GMT 1
Hahaha, ja het is echt een vloek Ik noem het gewoon dom, maar goed.. Als ze nu aan gaan kondigen dat er binnenkort een Lost-personage dood gaat, dan zal hij het dus wel zijn... Als je het over Anna-Lucia (Michelle) en Libby heb (weet zo gauw de namen van de actricies niet ...) Met hun was het anders. De bekeuring was tot zover. Maar waarom ze zegmaar uit de serie werden geschreven was omdat ze hun boete niet hadden betaald, EN niet bij de rechtzaken van hun -ik-betaal-geen-boete-gedrag. En daardoor mochten ze de staat niet meer verlaten. En alles gebeurde niet op Hawaï dus zaten ze vasti in L.A vandaar dat ze er nu niet meer in zitten ...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Oct 4, 2006 9:48:21 GMT 1
mwhaha.. het ijkt idd alsof er een vloek op rust wel opvallend veel van de acteurs krijgen te maken met de politie
|
|
|
Post by Marissa on Oct 4, 2006 19:41:32 GMT 1
Zijn ze daarom ook echt uit de serie geschreven!? Vaag verhaal..
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Oct 6, 2006 19:40:02 GMT 1
ja volgens mij zijn ze daarme echt uit de serie geschreven.. libby en ana lucia
|
|
|
Post by Crazybloempje on Oct 7, 2006 13:39:24 GMT 1
Ja maar zij weigerden inderdaad allebei hun boete te betalen waardoor ze een celstraf kregen en door die houding wilden hun ze niet meer terug
|
|
ilse
Figurant
|
Post by ilse on Oct 9, 2006 6:08:09 GMT 1
Ja maar zij weigerden inderdaad allebei hun boete te betalen waardoor ze een celstraf kregen en door die houding wilden hun ze niet meer terug Nou dat hebben ze dan flink hard aangepakt... ik heb eergister de afgelevering gezien waar ze neergeschoten worden en dat is vrij bruut..... ik wist wel al dat ze er uit zouden gaan maar dit was een erg drastische manier ;-). maar ja je moet wat he... Nu wacht ik met smart op de vervolg dvd haha maar die kreeg ik nog niet te leen helaas....
|
|