|
Post by lauraatje on Aug 15, 2007 8:54:16 GMT 1
Vanaf vrijdag 7 september om 21.30 uur zijn er nieuwe afleveringen te zien.
|
|
|
Post by Annika on Aug 15, 2007 9:54:38 GMT 1
Al gezien, maar zeker de moeite waard om ze nog een keer te kijken!
|
|
|
Post by Boot on Aug 27, 2007 14:13:11 GMT 1
zijn dit dan nog afleveringen van seizoen 3, of gaan we al weer verder... kan iemand misschien het laatste wat op tv is geweest samenvatten want ik kan me niet meer zo goed herrineren
|
|
|
Post by Annika on Aug 27, 2007 14:37:01 GMT 1
Dit is nog steeds seizoen 3. De laatste aflevering was 3x10 "Tricia Tanaka is Dead" dus ze gaan verder met 3x11 "Enter 77" Seizoen vier komt zelfs in Amerika pas in Februari uit, dus moet je nagaan hoe lang dat nog duurt voor het in NL komt Wat er tot nu toe in seizoen 3 is gebeurd in het kort.. Jack, Kate en Sawyer zaten daar dus gevangen. Ben bleek een tumor te hebben en vroeg aan Jack of hij hem zou opereren. Tijdens de operatie zorgde Jack ervoor dat Ben haast dood ging, zodat hij The Others een beetje kon chanteren waardoor hij Sawyer en Kate hielp ontsnappen, terug naar hun eiland. Jack wordt meegenomen naar dat soort dorpje wat je aan het begin van het derde seizoen zag. Aan het einde van 3x10 gaat Kate samen met Locke en Sayid op zoek naar Jack, ondanks dat hij dat niet wil. Ze roept de hulp in van Danielle, omdat Kate vermoedt dat Alex de dochter van Danielle is. Op het strand is volgens mij niet veel meer gebeurd dan dat Desmond steeds flashes van de toekomst krijgt en meermalen de dood van Charlie heeft voorzien en voorkomen..
|
|