|
Post by lostfan on Jan 16, 2006 16:09:46 GMT 1
zal ik al wat verklappen wat er gaat gebeuren of niet 1 ding er komen 2 nieuwe hoofdrol spelers bij
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 16, 2006 17:18:13 GMT 1
Van mij mag je het rustig vertellen hoor...
|
|
|
Post by lostfan on Jan 16, 2006 19:17:03 GMT 1
ok ;D
ok na dat walt was ontvoerd op het vlot spoelden ze trug naar het eiland waar ge gevangen werden genomen door een groep andere overlevenden. Dat waren de passagiers uit het staart gedeelte van het vliegtuig hun zijn van de 23 nog maar met z'n 5en. Hun leidster heet anna lucia nadat ze trug gaan naar de de overlevers die wij kennen. onder weg verdwijnt er opeens 1 van de 5 andere over levers waardoor iedereen opgefockt is opeens komt shanon die naar walt zoekt te voor schijn en wordt dood gechtoten. Waardoor zaiëd op hun afrent ookal ziet hij micheal en jin waardoor mr eko (een andere nieuwe persoon0 met hem vecht eko wint en brengt sawyer trug naar jack om zijn kogelwond te verzorgenna eenige tijd gaan de anderen ook trug waaronder bernart (de man van rose) terwijl jack en kate sawyer verzorgen laat lock de tape aan mr eko en micheal zien waardoor mr eko lock de ontbrekende stukjes van de film geeft. na dat ze die hebben gezien krijgt micheal een chat gesprek met walt! Mr eko komt erachter dat charlie een beeld van de maagt maria heeft en hij wil weten waar hij hem heeft gevonden. Charlie en mr Eko gaan de jungel in eenmaal bijna bij het vliegtuig aand staat eko oog in oog met het "monster" (wat alleen een zwarte rook is) een maal in het vliegtuig komt eko erachter dat zijn broer in het smokkel vliegtuig zat
voor verdere vragen kan je bij mij terecht
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 16, 2006 19:24:38 GMT 1
Woow! En dat gebeurd allemaal in het tweede seizoen nog? En waarom wordt Shannon dan doodgeschoten? En wat gebeurd er met die 1 van de 5 die ineens verdwijnt?
Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar het vervolg!
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 16, 2006 19:27:25 GMT 1
whiiee! ik heb echt zin dat lost weer verder gaat ziet er echt super leuk uit...
|
|
|
Post by lostfan on Jan 16, 2006 19:40:41 GMT 1
jah en dat alleen de eerste 10 afleveringen al
omdat sawyer niet kan lopen wordt hij gedragen waardoor alles een stuk langzamer gaat toen meosten een soort heuveltje op en tilde ze heb en gaven ze over en nadat hij bovenwas was 1 van hun ineens weg en hoorde iedereen gefluister van the "others" en raakte in paniek op dat moment kwam shanon die walt achterna was gegaan door de bosjes en ana lucia schrok en schoot haar perongeluk neer
en die eene die weg was het was echt zonder gluid ofsow sommige mensen op andere fora denken dat zij bij de anderen hoort dat ze gewoon weg gelopen is
oja donderdag avond weet ik meer dan heb ik episode 11 namelijk binnen
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 16, 2006 19:47:30 GMT 1
Het klinkt echt heel goed en spannend! Ik ben heel benieuwd. En kan je donderdag dan misschien weer een post plaatsen met de grote lijnen?
|
|
|
Post by lostfan on Jan 16, 2006 19:58:48 GMT 1
ok maar dat wordt donderdag avond of vrijdag middag omdat de vs in een andere tijd zone is komt hij dus niet savonds bij ons maar snachts en dan download ik hem tijdens het huiswerkmaken en dan savonds kijken en slapen dan post ik vrijdag middag wel
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jan 16, 2006 20:00:53 GMT 1
wat voor series download jij allemaal lostfan? of download je alleen lost?
|
|
|
Post by lostfan on Jan 16, 2006 20:13:51 GMT 1
ik kan in priciepe alles downloaden maar ik download alleen lost en ps2 spellen, muziek en films en vanaf volgende week DHW voor mijn moeder
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jan 27, 2006 15:58:54 GMT 1
Wat was 2x12 - Fire + Water .... Charlie spacede hem echt erg ... terwijl hij niet aan de heroine zat ... Ikzelf denk dat "het eiland" iets met hem doet ... misschie dat mysterieuse virus waar Daniëlle over praatte BTW was wel mooi het einde met Claire, Aaron en Ecko .... BTW het einde met Charlie was ook erg eng ... Hij had echt zo'n moordend blik in z'n ogen.
|
|
|
Post by lostfan on Jan 29, 2006 11:12:00 GMT 1
volgens mij had hij wil gebruikt want die blik in zijn gezicht heb ik vaker gezien
btw deze aflevering ging nergens over gewoon tijd ge rekt
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jan 31, 2006 15:01:30 GMT 1
Waar rekken ze dan tijd voor lostfan staat er weer iets spannends te gebeuren Eigenlijk moet iemand gewoon ffies de beeldjes tellen in Lost - 2x11 - The Hunting Party en de Maria beeldjes in Lost - 2x12 - Fire + Water ... want dan weten we het zeker of Charlie nu wel of niet heeft gebruikt ...
|
|
|
Post by lostfan on Jan 31, 2006 20:03:08 GMT 1
kijk bij the hunting party kwamen ze the others tegen maar wat e nu was er gebeurt 2 mogelijk heden bij fire + water 1 charlie spaced hem omdat hij te lang niet heeft gebruikt 2 charlie spaced hem omdat hij juist wel heeft gebruikt en waarom doet lock zo moeilijk als die gozer een paar keer per dag een lijntje wilt nemen laat hem dan hij is op een eiland zonder regels btw ik kan niet wachten tot donderdag midag na school gelijk de nieuwe aflevering downloaden en 23 psalm is trouwens aflevering 10 maarja
|
|