|
Post by Crazybloempje on May 13, 2006 10:17:34 GMT 1
Ik heb 2x21 gezien en OMG er zijn 2 doden
Het zijn Anna Lucia en Libby
Jeuh...sorry, maar als ik er 2 uit moest wensen dan waren zij het, dus ben happy dat het niet iemand anders is :>
|
|
|
Post by Annika on May 13, 2006 15:07:14 GMT 1
Ja, wilde het eigenlijk niet weten, maar ik had net een ander gerucht gelezen, dus las het toch maar.. Het gerucht is dus waar, kan je vertellen waarom deze twee uit de serie zijn gegaan...
--- Gisteren, 25 april, heeft Lost-ster Michelle Rodriguez zich aangemeld aan de Hawaiaanse autoriteiten. Ze zal een celstraf van vijf dagen uitzitten wegens rijden onder invloed.
Rodriguez, speelt de politieagente Ana Lucia in de ABC hitserie Lost. Eerder werd op deze site al bericht over hun misdaad. Op 1 december werd Rodriguez aangehouden door de politie en geverbaliseerd voor rijden onder invloed. Ze had 1,7promille in haar bloed, meer dan twee maal de toegelaten waarde van 0,8promille. Ze kreeg de keus van de rechter. En ze koos voor een celstraf en een boete van 500 dollar (400 €) in plaats van de 240 uur gemeenschapsdienst.
"Ik moet mijn leven terug opnemen, terug geld gaan verdienen," vertelde Rodriguez eerder aan de Associated Press buiten aan het Honowinkieu gerechtsgebouw nadat ze schuldig pleitte voor rijden onder invloed. "Het heeft me met mijn poten op de grond gezet. ... Ik ben ook maar een mens."
Lost-actrice Cynthia Watros (Libby) werd diezelfde nacht tegengehouden door de politie. Ook zij reed onder invloed rond op het Hawaiaanse eiland Oahu. Zij had 1,0promile alcohol in haar bloed. Watros, pleitte schuldig voor dronken rijden in januari. Zij kreeg van de rechter een boete van 312dollar (250€) opgelegd en moest 14 uur op therapie. Haar rijbewijs werd ingetrokken voor 90 dagen. Naar verluidt zouden de Lost-producers haar karakter, Libby, graag uit de serie schrijven vanwege dit vooral en haar onaangename attitude op de set.
(www.deserie.be) ---
Beetje Lost (hik, burp) De serie Lost moet het met twee sterren minder doen. De actrices Michelle Rodriguez en Cynthia Watros zijn uit de show geschreven omdat ze allebei zijn gearresteerd wegens dronken achter het stuur zitten. De twee actrices zijn voor de rechtbank verschenen en Michelle mocht 65 uur zitten en een boete van 500 dollar betalen. Cynthia moet 192 dollar betalen en mag 90 dagen niet achter het stuur zitten. De makers van de show zijn zo nijdig dat ze Michelle en Cynthia gebben ontslagen
(Hitkrant) ---
Dus ondanks dat ik dit eigenlijk niet wilde lezen deed ik het toch, moest ff kijken of het gerucht klopte. Ja dus.
|
|
|
Post by Charmedxgirl on May 17, 2006 15:33:15 GMT 1
Waar heb je hem gezien??
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 18, 2006 19:40:10 GMT 1
Via het internet heb ik hem gezien
Maar er schijnt nog een dode te gaan vallen....
|
|
|
Post by Boot on May 18, 2006 20:06:43 GMT 1
:)ach... als het maar niet sawyer, kate of jack iss
|
|
|
Post by Charmedxgirl on May 19, 2006 18:28:02 GMT 1
WOW mag ik mss de site??
|
|