|
Post by shannon86 on Oct 15, 2006 16:43:27 GMT 1
Hey hey, Ik wilde even weten of jullie ook lost downloaden die in Amerika wordt uitgezonden. Ik vond de laatste 2 afleveringen namelijk heel erg spannend en ik vond het zoooo geweldig dat Kate en Sawyer eindelijk alleen waren en zoenden. Echt heel erg leuk. Hebben jullie dit ook gezien?
|
|
|
Post by Boot on Oct 15, 2006 21:30:23 GMT 1
KATE EN SAWYER ALWEER DIKKE nuts IK KAN NIET WACHETN ( evangeline en Dominic zijn verloofd wisten jullie dat )
|
|
|
Post by Darth Yotho on Oct 16, 2006 15:46:07 GMT 1
Jammer ... EVANGELINE ... JE KAN VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL BETER KRIJGEN !!! Wat moet Evi tog met zo'n lelijke hobbit
|
|
ilse
Figurant
|
Post by ilse on Oct 17, 2006 6:59:16 GMT 1
Ik probeer te wachten haha. ben een tijdje geleden begonnen met Lost en ik vind het echt een geweldige serie. ben nu net een week klaar met seizoen 2 dus wacht nog even met downloaden kijekn wanneer ze het hier gaan uitzenden, als dat te lang duurt tja... dan heb ik geen keuze haha
|
|
|
Post by Boot on Oct 17, 2006 8:48:39 GMT 1
Jammer ... EVANGELINE ... JE KAN VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL BETER KRIJGEN !!! Wat moet Evi tog met zo'n lelijke hobbit YOERI, dat zeg je toch niet!! Ik vind Dom echt wel een leuk kereltje hoor
|
|
|
Post by Crazybloempje on Oct 18, 2006 12:48:02 GMT 1
Ze gaan volgens mij aps weer in het voorjaar uitzenden. Ja die zoen van Kate en Sawyer was alleen om ff te testen hoe de beveiliging was maar er schijnt er nog eentje te komen las ik op spoilerfix ;D
En voor Evangline en Dominic...ik vind dat ze dat lekker zelf moeten weten. En trouwens...uiterlijk zegt niks, zijn mag dan misschien mooi zijn en hij niet, hij is misschien wel heel lief en grappig...dus wil niet zeggen dat ze beter af is met iemand die wel hot is
|
|
|
Post by Marissa on Nov 5, 2006 18:44:09 GMT 1
Ik vind Evangeline en Dominic ook niet echt een heet koppel ofzo, ik vind die Dominic echt dus niet knap. Maarja, als hun gelukkig zijn, dan is het toch mooi.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 12, 2006 15:59:23 GMT 1
Oeh in aflevering 3x06 deden Sawyer en kate wel wat meer dan alleen zoenen En jack jaloers ;D
|
|
|
Post by shannon86 on Nov 12, 2006 16:35:18 GMT 1
ja, ik heb het ook gezien. Dat was echt geweldig!! Ik vond eerst dat Jack en Kate bij elkaar hoorde, maar begin nu toch wel te twijfelen. kate en Sawyer zijn zeker hot! En wat een spannend einde!! Ben beniewd naar volgende week!
|
|
|
Post by Annika on Nov 14, 2006 19:25:29 GMT 1
Eind seizoen 2 was het meer Jate, toen begonnen ze met seizoen 3 en switchten ze helemaal om naar Skate. Vond het allemaal zo'n gedoe met die drie, dus nu houden ze het maar lekker zo hoor
|
|
|
Post by shannon86 on Nov 17, 2006 14:07:25 GMT 1
hebben jullie al gezien dat er pas weer nieuwe afleveringen komen in februari? Echt belachelijk! Werd het net spannend en dan moeten we weer zo lang wachten.
|
|
|
Post by Annika on Nov 19, 2006 20:38:57 GMT 1
Ja dat wist ik al vanaf het begin, vind dat wel erg lang hoor Dan is denk ik Net5 net begonnen met seizoen 3 als het meezit.
|
|
|
Post by nicole1987 on Nov 22, 2006 19:59:28 GMT 1
JEEEEEEEH eindelijk SKATE!!!! ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 9, 2006 13:16:28 GMT 1
Oh god ja ... Jack zag het idd ook nog via dat ene kamertje waar je ze kooien ziet ...
|
|
|
Post by Boot on Dec 18, 2006 14:27:20 GMT 1
Ik ben blij dat zo veel mensen Lost kijken, en ik denk dat de makers dit volkomen met me eens zijn. Nu de vraag beantwoord is... ( ja dus er zijn er een heleboel die gelijk lopen met Amerika ) denk ik dat dit topic weer dicht kan... Over deze spoilers kan je verder praten bij hun eigen onderwerpje...
|
|