|
Post by Crazybloempje on Apr 22, 2007 10:56:56 GMT 1
Ik wist het al zodra ik de aflevering had gezien waarin Locke van het balkon werd geworpen en zei meteen tegen Yoeri; de vader van Locke is Mr. Sawyer.
Ik telde gewoon 1 + 1 op. De vader van Locke was een con-man die door zijn poging tot moord niet meer terug naar de states mocht en de hele wereld afreisde om mensen op te lichten. Sawyer moest hem helemaal achterna zitten tot Sydney.
1+1 = Mr. Sawyer is de vader van Locke.
Spoilerfix meldt het volgende om mijn beredering te bevestigen:
A newly focused Locke breaks away from "The Others" in an attempt to persuade Sawyer to help rid them of a great nemesis that has caused nothing but pain in both of their lives
|
|
|
Post by Annika on Apr 22, 2007 14:19:55 GMT 1
Ja na die aflevering over Locke was het al helemaal duidelijk dat het eigenlijk niet anders kon dan dat Locke's vader de echte Sawyer is. Ik ben benieuwd naar hun tochtje samen. Vraag me ook af hoe dat die echte Sawyer dan op het eiland is gekomen, dat vage box-gebeuren dat vind ik niet echt een goede reden. Maar misschien zat hij gewoon simpelweg ook op het vliegtuig.. Nouja, ik weet het niet, misschien krijgen we het nog te weten, misschien ook niet. Ik denk niet dat hij nog lang te leven heeft, als je die promo's ziet.
|
|
|
Post by Boot on Apr 23, 2007 8:52:00 GMT 1
is Mr. Sawyer op het eiland... dat vind ik wel een beetje nep hoor.. Kijk dat het de pa van Locke is snap ik nog wel, maar dan is die kerel ook op het eiland.. Er is al te veel van dat toeval en nuts...
|
|
|
Post by Annika on Apr 23, 2007 10:43:11 GMT 1
Ja het wordt zo wel een beetje overdreven eigenlijk hè, ze hadden ook in flashbacks duidelijk kunnen maken dat het om dezelfde persoon ging. Ik hoop maar dat ze met een fatsoenlijke verklaring komen waarom dat hij er is, want om te zeggen dat het een soort van cadeau van het eiland is, dat klinkt voor mij veel te lomp
|
|