|
Post by Annika on Apr 22, 2007 14:30:51 GMT 1
Mother Time and Brother Campbell go back! If you remember, Mother Time is the jewelry store clerk who gave Desmond a brief history of time travel in 'Flashes Before Your Eyes'. Nou vraag ik me nog steeds af hoe het nou zat met Desmond in 3x08 Flashes Before Your Eyes. Nu dacht ik, misschien worden mensen die dood gaan teruggestuurd naar het leven buiten het eiland. Maar dat vond ik eigenlijk ook weer vaag. Wat ik me verder bedacht als dat nou eventueel wel zou kunnen, iets dergelijks, dan zouden Adam en Eve misschien wel Brother Campbell en Mother Time zijn geweest. Mother Time heeft in ieder geval dezelfde gave als Desmond en Brother Campbell misschien ook wel. De steentjes die bij Adam en Eve in de grot waren gevonden, schijnen trouwens dezelfde steentjes te zijn als degene die je bij Penny en Desmond op tafel ziet liggen. Dus, als je dat bij elkaar optelt dan... Ik weet het allemaal niet meer nu, vind het zo vaag met dat Mittelos = Lost time. Het zou dus echt wel iets met tijd te maken moeten hebben, maar hoe dat blijft nog steeds de vraag. En je kan er allerlei theorieën op loslaten, maar volgens mij weet je het pas echt zeker hoe het zit als het bekend wordt gemaakt in Lost zelf.
|
|
|
Post by Boot on Apr 23, 2007 8:56:06 GMT 1
huh?? ik snap er geen bout van
|
|
|
Post by Annika on Apr 23, 2007 10:49:33 GMT 1
Nee ik ook niet echt Er zijn ook mensen die denken dat het gewoon flashbacks waren van Desmond die laten zien dat hij in de toekomst kan kijken. Maar Desmond zegt aan het eind iets van: laat me nog een keer terug gaan, ik beloof dat ik het deze keer goed zal doen. Dus dat klopt dan ook weer niet. Ik vind dat er binnenkort maar weer een Desmond-centric episode moet komen om het wat duidelijker te maken hoor Niet dat er een Desmond-centric aan zit te komen tot aan de finale, helaas dus..
|
|