O mijn god die jurken zijn echt wel lelijk
haha... dat is echt niet normaal !!!
En ik vind het ook zo leuk bij die scheidings advocaat ofzo.... Carlos zijnnieuwe haar is leuk trouwens...
En die Terk ofzo... die nieuwe vriend van Nora
Ik vind die date van Susan maar een lozer... Was echt wel weer zoon Susan moment in dat restaurant... en dan maar tekenen. En die telefoon die virbeert... Hahahaha
Ik had gedacht dat die vrouw in dat gesticht die ex van orson was, maar nu is het blijkbaar die vrouw in dat klei ofzo.
Guess who is not in nevada no more... Ik vond dat stukje met Nora en Lynette echt geinig
En we zien nu eindelijk dat neefje van Edie... Daar heb ik dik lang op zitten wachten. Wat een boefje....
Ik hoop zo dat Carlos en Gabrielle het snel weer goed maken, ze zijn veel leuker samen als apart. Wel lief dat ze hem kust... natuurlijk wel op een Gabrielle manier... maar ja ze kust hem wel!!
Julie heeft volgek der haar geverfd... ziet er veel ouder uit nu... leuker. Foute kleren wel trouwens. En dan komt Austin zo naar buiten.... Ik ben niet onder de indruk trouwens van zijn lijf... Julie ziet er wel veel leuker uit
En natuurlijk moet Susan weer met krulspelden dingen naar buiten... ze is niet J. Lo... NIet iedereen kan dat hebben.
Die jurken die ze daadwerkelijk aanhebben zijn zoo veel mooier... mooi rood!! En Bree der jurk is ook mooi!!
Wel nep dat Bree die kerel gelijk gelooft als ze iets zegt... Dan ben je wel naief!! Die Nora en Lynette... Ik lag me kapot... zij zijn echt hilarisch
Der is nu al chemie tussen Julie en Austin
Dat vind ik wel leuk... Dan is zij niet meer zoon braaf meisje...
Nora en Carlos
dat zou toch wat zijn !!! Ik vind Tom zoon leuke man... Daar wil ik wel mee trouwen!!
En dan breekt t vruchthingyer van Xaoi Mei... de bevalling van Xaoi Mei is zooo zielig omdat die baby dan zwart is. Dat is te zielig :S:S
Dat lijk was dus toch niet dat van Alma ofzow... dan is het denk ik toch dat het dat vrouwtje in het gesticht is.
Het is Monique.. hij mist haar zegt ie... mss heeft ie die twee vrouwjte wel geswitched ofzo
dat zou kunne...
Carlos moet haar gewoon op der bek pakken in plaats van der weg te laten gaan
wat een nerd.