|
Post by Rianne on Feb 11, 2007 12:43:21 GMT 1
Mike wordt wakker uit zijn coma en heeft geen idee wat er de afgelopen 2 jaar is gebeurd. Edie is bij hem als hij wakker wordt en wilt hem wel helpen te herinneren. Susan is nog steeds op haar romantische uitje met Ian, wanneer ze te horen krijgt dat Mike wakker is geworden. Bree vind haar nieuwe gezin alles behalve perfect. Lynette wil Parker niet laten stoppen met honkbal, ook al is hij er slecht in. Carlos trekt weer in zijn oude huis in, iets wat Gabrielle niet kan waarderen.
|
|
|
Post by Boot on Mar 14, 2007 9:06:42 GMT 1
Word Mike eindelijk wakker ( hij zag er niet echt knap uit, maar ja wat verwacht je na 7 maanden coma ) ligt Susan in bad met die Ian. Ik vind het zo zielig dat Mike niets meer weet, en ik vind het ook zo zielig dat Edie daar dan gebruik van gaat maken, dat is wel sneu, zelfs voor Edie. Vind het wel geinig dat Mike dan rete boos is op Susan. Arme Parker, iedereen joelt hem uit dat is echt nutsty voor zoon klein kereltje. En dan dat kereltje omkopen, zooo Lynette achtig... Echt hilarisch. Wel zielig voor die Nicky dat hij dan uit dat team moet omdat hij is omgekocht, dat kindje is 8. Ik vind het zooo leuk dat Carlos weer thuis gaat wonen, en dat Gaby dan denkt dat hij in haar shampoo heeft gepist. En dat Gaby dan de sleutels verandert en dan kijkt ze Carlos zo aan alsof er niets aan de hand is. En daarna belt ze de politie wat gelukkig voor ons niet goed afloopt. Orson mag dan wel een griezel zijn, maar ik vind hem wel lief eigenlijk... Met Andrew, vooral toen hij net die Howard Keck had gezien. Danielle doet het met haar leraar, die leraar moeten ze opsluiten! Lijkt dat Andrew en Bree weer wat bij elkaar komen, dat vind ik zooo fijn!
|
|