|
Post by Rianne on Feb 11, 2007 12:53:27 GMT 1
De scheiding tussen Gabrielle en Carlos bereikt nieuwe hoogtepunten. Susan is vastberaden om Mike's geheugen op te frissen en realiseert zich, dat Edie zich, sindsdat Mike wakker is, heeft voorgedaan als zijn vriendin. TOm besluit dat het zijn droom is om een pizzaria te openen en Lynette is niet echt enthousiast. Bree probeert Danielle en haar geschiedenis leraar uit elkaar te drijven, nadat zij erachter was gekomen dat die samen een affaire hadden. Het telefoon nummer van Mike wordt gevonden op het lichaam van een dode vrouw.
|
|
|
Post by Boot on Mar 14, 2007 9:49:14 GMT 1
Goedzo Bree, saboteren die griezel! OMG Tom wil een pizza winkel openen, hilarisch!! Dat lijkt me echt een leuke wending van DH. Maar ja, tis natuurlijk wel een raar plan wat vrij gedoemd is om te mislukken... Nora is echt te slecht, dat ze zo manipuleert! Baty Baty Die streek van Carlos is echt baty, maar ja dat is pcies het zelfde als wat Gaby doet met die Lopez. Haha en dat hij er dan achter komt dat het nep is. "Fill me with Phill" en Carlos houd nog van haar, zoo lief! Wel echt een kl*te streek van Gaby! Toch ongelooflijk dat Danielle probeert zelfmoord te plegen, hoe een drama queen ben je dan! En ik vind Andrew echt geinig. OMG die opmerking van Austin was echt geinig, tegen Julie. Ik vind Austin echt wel een aanwinst voor de show! Kan niet geloven dat Julie dat werkstuk maakt voor Austin, ze trapt er echt vol in. Ze neemt wel wraak, Girlpower! Die zuster in het ziekenhuis was ook de leraar van de tweeling van Lynette.
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 4, 2007 18:53:24 GMT 1
Was weer leuk! Echt zielig voor Carlos toen ie daar met een ontbijt op bed kwam en Gabi gewoon met een ander in bed lag! Leuk dat Bree op de acties van Danielle zei: van wie zou ze dat nu hebben. Andrew terug is inderdaad leuk. Warom bewaard Susan nu die mac & cheese twee jaar lang! Dan ben je echt niet goed snik!
|
|
|
Post by Boot on Apr 5, 2007 0:00:21 GMT 1
omg Susan is ook niet goed snik... zij doet echt altijd van die domme dingen.... ja zo zielig dat Carlos dat ontbeit kwam brengen... Dat kan je echt niet maken... maakt niet uit hoe boos enzo je bent... Erzijn gewoon grenzen
|
|
|
Post by charmed-lover on Apr 9, 2007 15:28:03 GMT 1
Ik vond deze aflevering erg grappig.Vooral met Bree & susan met haar danspasjes ;D Maar ja, Gabriele was wel erg gemeen (best wel geinig hoe ze het deed)
|
|