|
Post by Rianne on Feb 11, 2007 12:59:41 GMT 1
Het leven van elke bewoner op Wisteria Lane verandert voor altijd, wanneer Carolyn Bigsby een aantal mensen gijzelt in een plaatselijke supermarkt. Ondertussen zijn Gabrielle en Carlos bezig de spullen te verdelen, Gabrielle krijgt het huis en Carlos krijgt alles wat zich in het huis bevind. Susan bereid zich voor om met Ian naar Parijs te gaan.
|
|
|
Post by Boot on Mar 14, 2007 11:45:13 GMT 1
o mijn god, hoe goed was deze aflevering. Ongelooflijk! hij was echt briljant echt geweldig. Dat die vrouw helemaal doordraait! En Lynette die word ook helemaal krankzinnig! Wel zielig dat Nora dood is. Ik vond haar grappig... en tis ook vet zielig voor Kayla
|
|
|
Post by charmed-lover on Apr 19, 2007 18:45:15 GMT 1
Ja, ik vond het ook jammer dat nora dood is. Ze was idd erg grappig met lynette.
Het was zeker een heftige aflevering...
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 23, 2007 20:58:57 GMT 1
Echt een spannende aflevering! Nora dood! Vind ik eigenlijk niet heel erg want vond haar super irritant! Die psycho schiet haar gewoon in een keer neer! Vond het erg grappig dat je Carlos met een kettingzaag de trap op zag lopen! Haha, het hele huis is gemold! Wel leuk dat ze aan het eind het weer een soort van bijleggen!
|
|
|
Post by Peter on May 13, 2007 11:15:52 GMT 1
whaha ik vond het wel briljant hoe droog carolyn nora doodschoot xD
|
|