|
Post by Rianne on Feb 11, 2007 13:14:30 GMT 1
Tom en Lynette proberen ervoor te zorgen, dat Kayla zich bij hen thuisvoelt. Alma Hodge komt bij Bree en Orson langs. Susan gaat bij Mike in de gevangenis langs om hem te vertellen over de advocaat, die Ian voor hem heeft geregeld. Gabrielle beschuldigt Carlos ervan, dat hij haar relatie met Bill saboteert. Bree organiseert een etentje, om aan Susan te laten zien dat Alma nog leeft.
|
|
|
Post by lauraatje on May 19, 2007 10:05:43 GMT 1
Wat een klotekind is Kayla! Leuk dat Lynette de jongens op haar afstuurt om haar mee te krijgen. Staan ze daar met z'n 3e boos naar haar te kijken Echt een sloerie die Danielle!! Vind het wel een beetje sneu voor Julie! En Gaby zet zich weer erg voor winkie! Dat wordt ook een beetje vervelend vind ik dat gedoe met haar en Carlos! Wat spoot Alma in haar been?? Wat is die nu weer van plan? Zal wel niets liefs zijn
|
|
|
Post by Boot on May 19, 2007 21:41:56 GMT 1
ja danielle is een sloerie, maar ja wat het dus ook is... Danielle had de jongen eerder... dus eigenlijk is hij 'van haar' om het zo maar te zeggen
|
|
|
Post by Peter on May 23, 2007 11:04:35 GMT 1
kayla was echt irritant, serieus ik zou dat kind echt willen slaan!
|
|
|
Post by Boot on May 26, 2007 8:25:40 GMT 1
ja, tis wel een vervelend meisje. Toch is dat niet echt haar schuld vind ik. je bent zo als je word opgevoed... Kayla is opgevoed door Nora en dat is natuurlijk niet een stralende persoonlijkheid. Bovendien is haar moeder net overleden en moet Kayla bij Lynette wonen. Dat is nou net de persoon waar haar moeder een hekel aan had en dat heeft ze eigenlijk gewoon doorgegeven !
|
|