|
Post by Boot on May 26, 2007 8:53:07 GMT 1
Terwijl Gabrielle zichzelf voorbereid voor haar droom huwelijk, komt Bree weer terug in Fairview met een verrassing. Ondertussen komt de moeder van Lynette, Polly, langs als ze erachter komt dat Lynette kanker heeft. Eindelijk zullen Susan en Mike elkaar het ja woord geven... Maar wel op een onverwachte locatie.
|
|
|
Post by Boot on May 26, 2007 11:39:24 GMT 1
Heel erg leuke seizoens finale... nu wil ik echt vet graag het volgende seizoen zien !! Oke éééééééééén dikke Bree !! En dan is ze niet eens zwanger van die Hodge ( weet ff niet meer hoe hij heet ) vraag me onwijs af van wie die baby dan is. Andrew is echt lief geworden, dat vind ik zo chille. Ze hebben Danielle in een klooster gedumpt.... haha dat word helemaal niks... Danielle in een klooster. Vind het niet zo een goede oplossing hoor.. Doen alsof dat kind van Bree is.... Vind het niet cool dat Edie net alsof doet dat ze een baby wilt. Terwijl ze nog steeds aan de pil is. Ik kan me wel voorstellen dat ze wilt dat Carlos van haar houd, maar dit is niet echt de manier. En ook intens logisch dat Carlos erachter komt dat Edie nog aan de pil is. Wat denkt ze nou dat hij er niet achter komt En een naakte Mike... HALLO erg geinig toen Susan en Mike plannen aan het maken voor de bruiloft met die chocola fontijn en duiven. Mike is hard aan het werken om Ian te zijn... Die kerel is echt raar, doe mij Mike maar... Who Needs IAN !! En wel cool dat Susan die dominee grijpt om te trouwen, in een bos... hoe romantisch . Lynette doet net alsof de ziekte helemaal niet erg is. Dat is ook echt wat voor haar hoor... goeie jezus !! Die moeder van Lynette is echt HELL goeie god... zielig dat die moeder een cado geeft aan die drie jongetjes en Kayla vergeet. En dan is die moeder nog een heks ook, walgelijk !! Victor is echt een griezel hoor... krankzinnig !! Hij zegt gewoon tegen Gabrielle dat ze een stomme vrouw is. Die pa is niet zo aardig en daardoor zal Victor wel een beetje raar worden. Maar dat is geen excuus... Victor is een lozer ! Ben zo blij dat Gabby zoent met Carlos !! Miss komt het dan nog goed tussen hun... Wel een mooie jurk had Gabrielle !! Echt heel erg mooi !! En zo zielig dat ze gewoon gebruikt word door die vieze psychopaat !!
|
|
|
Post by Annika on May 26, 2007 22:21:51 GMT 1
Ik vond het één van de beste afleveringen van het derde seizoen van DH, misschien wel de beste, maar ik vond het niet zo'n spetterende finale. En van Bree.. Ik dacht eerst ook al, van wie is dat kind dan? Maar later - toen ze begonnen over Danielle - bedacht ik me dat ze vast deden alsof, zodat ze dát kind op konden gaan voeden. En dat is dus ook zo. Vond het al vreemd, kon me niet indenken dat het van iemand anders behalve Orson kon zijn. Ik vond het wel schokkend dat Edie zelfmoord pleegt aan het eind. Maar ik vraag me af of ze ook echt dood zal zijn, of dat ze nog gered wordt, of dat ze het misschien droomt ofzo, wat ook theorieën zijn die worden verzonnen. Voor de rest, nouja leuk dat Susan en Mike nog trouwen natuurlijk. Minder leuk voor Gaby, die Victor is echt een winkie. En dan gaat ze met Carlos naar bed, is zij straks nog zwanger van hem Ben toch wel benieuwd naar seizoen 4, en ik moet iets hebben om die acht maanden pauze van Lost op te vullen
|
|
|
Post by Boot on May 27, 2007 13:31:36 GMT 1
sja... Gabrielle kan toch geen kinderen krijgen, dus ik betwijfel dat ze zwanger word van Carlos. Maar ze zijn volgens mij nog niet begonnen met het vierde seizoen dus :S die 8 maanden geen lost zullen niet worden opgevuld met DH... Ik denk dat Edie wel gered word... Anders vind ik het heel zonde van DH
|
|
|
Post by Annika on May 27, 2007 21:07:57 GMT 1
DH komt toch wel eerder terug zeker? September of Oktober ofzo?
Was dat ff vergeten trouwens ja, dat Gabrielle geen kinderen meer kan krijgen. Het zou wel beter zijn als Edie erin blijft inderdaad..
|
|