|
Post by Boot on Mar 7, 2007 21:31:49 GMT 1
Wanneer Marin terug gaat naar New York tijdens Thanksgiving, rijzen de emoties van Jack en Marin de pan uit. Hoewel Marin blij is om terug in New York te zijn mist ze het leven uit Elmo enorm. Ondertussen heeft Jack besloten om iets te doen aan zijn 'vriendsschapsstatus' tussen hem en Marin maar een onverwachte gebeurtenis verandert alles. Thanksgiving is een ramp voor Elmo. Patrick moet kiezen tussen thanksgiving vieren met Annie in New York of met zijn familie in Elmo. Ben hoopt dat Theresa hem wilt helpen met thanksgiving.
|
|
|
Post by Boot on Mar 16, 2007 11:26:28 GMT 1
kan iemand even voor mij de belangrijkste dingen uit deze aflevering posten. Ik heb het gemist... en volges mij is dit wel een cruciale aflevering
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 16, 2007 16:25:09 GMT 1
Annie wil thanksgiving bij haar familie in NY vieren maar Patrick wil het bij zijn (nieuwe) familie vieren (natuurlijk georganiseerd door z'n moeder ) Annie wil alleen naar NY gaan maar er is storm op komst dus kan ze niet weg. Ze gaat mee naar het 'familiediner' van Patrick, maar hoort er duidelijk niet bij, op het einde loopt ze weg! (was echt zielig want ze mocht niet mee op de foto, ze vergaten haar een stuk taart te geven etc.) Jack leest eindelijk het artikel gelezen en heeft er spijt van dat hij zo tegen Marin gedaan heeft. Hij belt haar (een beetje dronken ) op en spreekt haar voicemail in. (dat hij haar mist en dat ie denkt dat ie verliefd op haar aan het worden is). Ondertussen weet Marin niet goed wat ze nu wil. Ze mist Elmo heel erg. Als ze samen met haar zus en vriendin (weet haar naam niet meer) in een hamburgertent zit te eten, staat Plow Guy ineens voor hun! Daardoor besluit ze om terug naar Elmo/Jack te gaan, en zegt haar appartement op. Ondertussen belt ze Ben op om te zeggen dat ze terugkomt en dat ze om 10 uur aankomt. Ben verteld het tegen Jack en die gaat naar de plek waar ze aankomt. Maar dan stapt Lynn uit het vliegtuigje... Dit is volgens mij wel het belangrijkste wat er gebeurde..
|
|
|
Post by Boot on Mar 16, 2007 17:21:26 GMT 1
vet zielig voor Annie... Ik vind die moeder van Patrick maar een lozer!!! Wat stond er ongeveer in dat artikel dan... Hoezo komt Lynn echt uit dat vliegtui... als Marin erin hoort te zitte? Had ze door de storm der vliegtuig gemist?
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 17, 2007 12:57:41 GMT 1
Ik denk dat Lynn er eerder was en dus die vlucht van Marin had ofzo. (het was zo'n klein vliegtuigje voor 1 persoon). Weet niet precies wat er in dat artikel stond. Ze heeft er wel persoonlijke dingen over Jack ingezet heeft maar dat het allemaal heel lief bedoeld is. Hij zei ook nog tegen Ben dat Marin hem helemaal begrijpt zonder dat hij het allemaal uit hoeft te leggen.
Vind die moeder van patrick ook echt een bitch. Ze keek ook echt tevreden toen Annie wegliep!
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Mar 17, 2007 20:42:27 GMT 1
egt he... ik vond het egt heel erg zielig... ik hopte juist dat ze wat liever begon te worden toen ze dat zei over dat ze de liefde van haar leven heeft laten weglopen ofzo... maar toen gebeurde dat... dat vond ik egt zoo zielig!
ik hoop dat Lynn niet teveel verknalt... ik vraag me af waarom ze trug is
|
|
|
Post by Boot on Mar 17, 2007 21:03:38 GMT 1
dat lijkt me duidelijk om alles te verknallen... als alles goed zou gaan zou het een bloed saaie serie zijn!
|
|