|
Post by Crazybloempje on Feb 14, 2008 15:33:35 GMT 1
Nou...gedichten schrijven dus!
Onbegrip
Een schaduw is rijzend vanuit de diepte In mijn hoofd is het kil en koud De wind raast langs mijn gezicht En niks dat mij ervan weerhoudt
Dromen zijn dromen gebleven Verdronken in de realiteit Geen hoop of glorie in het verschiet Maar ook geen enkele spijt
Dwalende gedachten dansen door mijn hoofd In tijden als deze is men een dwaas De toekomst is altijd onzeker Jij zelf bent nooit je eigen baas
En soms zou je wel willen schreeuwen Pijn en angst boezemen in je hart Niemand begrijpt het, niemand wil het horen Wat overblijft is een individu, alleen en verward.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 17, 2008 23:58:08 GMT 1
Of wat dacht je van de volgende creatieve uitspattingen tijdens Nieuwe Media
Hete en koude media De hete media stimuleert mij De koude media eisen mijn aandacht Dit college is nog steeds niet voorbij Datgene waar ik het meeste naar smacht
Of dit schreef ik net even daarvoor
College gedachten
Hij zegt dus: niets Hij zegt dus: niets van belang Wat doe ik hier? Waarom ben ik hier? Dit college duurt zo lang
Kritiek op de media Kritiek op de maatschappij Het gaat maar door Het houdt niet op Alle onzin komt voorbij
Ik ben out of focus De concentratie ontbreekt weer Geen zin om te luisteren Geen behoefte aan de informatie Ik denk dat ik thuis blijf de volgende keer
Alles wat ik hoor Alles wat voorbij komt Het is logisch Ik weet het al Terwijl hij de feiten verder opsomt
Wat doe ik hier? Weer rijst die vraag Ik verdoe hier mijn tijd Zoals altijd Ik had betere dingen te doen vandaag
|
|