|
Post by Darth Yotho on Dec 8, 2005 15:33:08 GMT 1
[glow=blue,2,300]WOW[/glow] .... wat heeft Mcleod's Daughters veel afleveringen in 1 seizoen .... Wel 31 soms 32 .... Damn, zal dat Australisch zijn ofzo iets .... want series zoals Charmed, Lost, Gilmore Girls, Friends, Joey zitten rond de 22 ....
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 8, 2005 15:34:52 GMT 1
Ja ik zei het gisteren tegen Bo
Als ze van Charmed nou ook gewoon 32 afleveringen in een seizoen maakten...haha
De eerste seizoenen hadden het niet geloof ik, maar de latere seizoenen wel. De serie is overigens echt een aanrader voor jullie
Eergisteren ging Claire dood en ik hem me toch een partij zitten janken....
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 8, 2005 15:45:43 GMT 1
WAT ... die op NET 5 wordt uitgezonden ... Ik d8 dat dat pas in het 5de seizoen was ed ... of kijk je via Australische sites, downloads ... op de officiële site
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 8, 2005 15:59:22 GMT 1
Claire sterft in seizoen 3 door een auto ongeluk en laat Tess alleen achter.
Iemand anders wordt dood gewaand in seizoen 5, maar daarvoor moet je maar even daar kijken, ik ga hier niet spoilen....
Maar Claire is op net 5 2 dagen geleden gestorven en ik vond het enorm emotioneel (misschien nog wel emotioneler als 8x10 van Charmed) Helemaal omdat Alex thuis een verlovingsring op haar kussen had staan om haar te verrassen en als Tess dat ziet wordt ze helemaal emotioneel....
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Dec 20, 2005 16:42:45 GMT 1
ik mis nooit tot zelden iets van Mcleod's maar deze heb ik gemist de tv deed het toen niet snik
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 20, 2005 16:52:47 GMT 1
ik mis nooit tot zelden iets van Mcleod's maar deze heb ik gemist de tv deed het toen niet snik Heb je de begravenis of de ongeluk gemist? Ik kan je een pm sturen met de download links van beiden afleveringen.
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Dec 20, 2005 20:54:37 GMT 1
het ongeluk vind dat wel jammer en alvast bedankt
|
|