|
Feb 14, 2008 16:26:06 GMT 1
Post by lisan on Feb 14, 2008 16:26:06 GMT 1
nou, dit is geen verhaal maar een quote en het kwam opeens in me op. het kwam me erg bekend voor dus ik dacht: dit is ergens van. maar ik weet nog steeds niet waar het van is (misschien heb ik het wel gewoon echt zelf verzonnen) misschien weten jullie het komt ie: met mijn blik op oneindig kan ik de hele wereld overzien. anyone?
|
|
|
Feb 14, 2008 16:32:55 GMT 1
Post by Crazybloempje on Feb 14, 2008 16:32:55 GMT 1
Kan het een vertaling zijn? Het komt heel bekend voor *gaat het googlen*
Vind niets! Misschien een leuke start voor een verhaaltje?
|
|
|
Feb 14, 2008 21:21:40 GMT 1
Post by Spike Gammo on Feb 14, 2008 21:21:40 GMT 1
degene met inspiratie mag beginnen
|
|
|
Feb 14, 2008 23:15:02 GMT 1
Post by Crazybloempje on Feb 14, 2008 23:15:02 GMT 1
Ja! Laten we een verhaal maken beginnend met de quote van Lisan. Iedereen typt een alinea...zo lang als hij of zij wil
Lisan begint, het is haar quote
|
|
|
Feb 15, 2008 0:39:11 GMT 1
Post by lisan on Feb 15, 2008 0:39:11 GMT 1
ik wil niet flauw doen, maar die quote is van mij met mijn blik op oneindig, kan ik de hele wereld overzien. dan hoef ik niet per se bij jou te zijn om je nog een keertje te kunnen zien. just one time, before we close the doors. en met het sluiten van onze deuren zullen er nieuwe openen. eentje voor jou en eentje voor mij. en met mijn blik nog steeds op oneindig, kan ik deze deur inturen, zo ver als het gaat. ik zal zien wat deze deur me te bieden heeft, hoe het verloopt, hoe het eindigt, elk klein detail. ik kan op tijd beslissen of ik deze deur wel in wil gaan, of ik dit pad wel bewandelen wil. maar is dat eigenlijk wel zo leuk? is het niet veel leuker als we alles aan het toeval overlaten? niet wetend wat komen gaat. van alles leer je. ik zal mijn blik op oneindig voor deze keer wel even uitschakelen en gewoon de sprong wagen. eens kijken hoever deze sprong me zal brengen...
|
|
|
Feb 15, 2008 1:37:03 GMT 1
Post by Crazybloempje on Feb 15, 2008 1:37:03 GMT 1
Risico's nemen, mensen zijn er bang voor. Waarom risico nemen als je in een veilige situatie zit? Het kan er beter van worden, maar ook slechter. Wanneer weet je dat een risico het waard is om te nemen? Over het algemeen ben ik iemand die wel een risico durft te nemen, maar soms heb je het niet in de hand. Soms kan een moment je hele plan verpesten, je hele verlangen vernietigen, je hele droom uiteen doen spatten. Maar sterk zijn nu, ik kan het! Ik waag de sprong
|
|