San
Figurant
|
Post by San on Dec 10, 2005 17:36:17 GMT 1
Nieuwe afleveringen van Mcleod's Daughters zijn elke werkdag rond 18.00 te zien. De nieuwe afleveringen worden uitgezonden tot 24 januari 2006 (t/m seizoen 4) Zaterdag wordt de aflevering van vrijdag herhaalt rond 13.15. Net5 gaat vanaf 24 januari 2006 seizoen 1 herhalen. Wel leuk voor de mensen die het gemist hebben. Wil je weten hoe het allemaal begon? Een korte video-samenvatting van seizoen 1 op WE website. Klik vervolgens op video op de clip te bekijken. Heb je nieuwe informatie over de programmering post het hier. Net5 Meest gestelde vragenWaar is de late herhaling van 'McLeods Daughters' naartoe?
De afleveringen van 'McLeods Daughters' worden vanaf januari weer herhaald op dinsdag-, woensdag-, donderdag-, vrijdag-, en zaterdagmiddag om 13.00. Op 24 januari zullen we weer beginnen met seizoen 1 van de serie.
|
|
|
Post by josieneke on Dec 12, 2005 0:34:09 GMT 1
ik ben eigenlijk super blij dat ze opnieuw beginnen,... kan ik mooi alles opnemen, en seizoen 1 ken ik amper.!
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 12, 2005 0:38:19 GMT 1
Ik heb seizoen 1 wel gezien, maar ik was een casual kijker en zat dus niet echt op te letten. Nu kan ik het ook opnemen zoals ik met seizoen 2 en 3 heb gedaan.
|
|
|
Post by cowgirl85 on Dec 13, 2005 10:57:27 GMT 1
ik heb ook seizoen 1 niet gezien dus ik zit aan de buis gekluisterd.
|
|
|
Post by Duzky on Dec 14, 2005 13:29:44 GMT 1
Ik heb seizoen 1 wel helemaal gezien, maar toen moest ik nog echt in de serie komen, dus echt super leuk om ze weer eens te zien (en maar meteen opnemen op band!)
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 14, 2005 13:37:05 GMT 1
Ik ben nu blij met het dure kerstcadeau wat ik voor mijn vriend heb gekocht: een dvd-brander.
Kan ik de reclame's eruit knippen en mijn eigen dvd's creeeren...Die hopelijk ook op de computer kan draaien zodat ik videoclips kan maken (want ik ben best handig met movie maker, vraag dat maar aan de leden van Charmed-ones.nl)
|
|
|
Post by mcleodfan on Dec 14, 2005 15:19:54 GMT 1
misschien een tip om dan je dvd`s te kopieren en te verkopen? Veel vraag naar en ik ben meteen je eerste klant Haha !!!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 14, 2005 15:22:18 GMT 1
Er gaat wel even tijd inzitten, maar als jullie de dvd's en verzendkosten betalen, heb ik daar geen problemen mee...kleine vergoeding van 5 euro per seizoen voor de moeite....
Dan heb je ze spotgoedkoop, maar kan wel even duren, want we weten nog niet precies hoe die werkt...
|
|
|
Post by mcleodfan on Dec 14, 2005 15:38:24 GMT 1
Dat zou super zijn! Het duurt nog even voordat alles weer opnieuw begint, maar laat je dan tegen die tijd weten of het gaat lukken? Maar misschien komen ze nog wel officieel op dvd uit, we wachten wel af.
|
|
|
Post by Boot on Dec 14, 2005 18:19:37 GMT 1
mooi zo dan weet ik eindelijk waar Jessica zo opgewonde en lovend over praat
|
|
|
Post by jonamano on Dec 16, 2005 14:18:06 GMT 1
Er gaat wel even tijd inzitten, maar als jullie de dvd's en verzendkosten betalen, heb ik daar geen problemen mee...kleine vergoeding van 5 euro per seizoen voor de moeite.... Dan heb je ze spotgoedkoop, maar kan wel even duren, want we weten nog niet precies hoe die werkt... Dat zou pas gaaf zijn....
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 16, 2005 17:23:56 GMT 1
Love_Charmed, ik zag je post op de andere forum betreft het downloaden van MD. Ik hoop dat het dowloaden lukt. Dat zou fijn zijn dan hoeven we voortaan ook niet te wachten totdat hier worden uitgezonden.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Dec 17, 2005 1:35:23 GMT 1
Echt waar?! Geweldig nieuws! Ik ben pas in seizoen 3 gaan kijken dus nu kan ik het vanaf dag 1 gaan volgen!!! Geweldig!
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Dec 20, 2005 17:01:04 GMT 1
wat doen ze met seizoen 4 en 5 stoppen ze daar mee jmmr seizoen 1 heb ik bijna helemaal gezien alleen de eerste 15 niet dit vind ik niet zo leuk
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 20, 2005 17:59:02 GMT 1
Volgens mij zenden ze uit tot het einde van seizoen 4. In de loop van de tijd zullen ze ook wel de rechten kopen van seizoen 5 als de serie een succes blijkt te zijn. Maar wij lopen hier altijd achter met series....
|
|