|
Post by Crazybloempje on Dec 10, 2005 23:10:52 GMT 1
Mijn favoriete personages zijn Nick, Tess en Jodi...maar dan ga ik voor Nick omdat ik die het leukst vind om naar te kijken Ruwe bolster, blanke pit. Geweldig hoeveel hij om Tess geeft en altijd lief en aardig is voor iedereen (nou ja, bijna altijd) Ik vind de opmerkingen en opvattingen van Jodi fantastisch...En Tess, ja die is helemaal Tess. Ik vind het karakter geweldig vormgegeven door Bridie.. Oeps sorry, ik ben Stevie Hall vergeten....ook nog fans van haar hier?
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 10, 2005 23:51:59 GMT 1
Mijn favoerite karakter is Tess. Ik heb het eigenlijk uitgelegd in de Tess forum waaarom (zie hier onder waarom) en Jodi en Dave zijn ook mijn favorieten karakters, omdat ze me allebei aan het lachen maken met hun opmerkingen en reacties.
Tess omdat ze zo spontaan, vriendelijk en grappig is. En ze blijft het altijd proberen zelfs als er iets fouts gaat of een nieuw ideetje van haar niet werkt. Voorbeelden hiervan zijn de betalende gasten, de hennep gewas. Ondanks dat blijft ze het proberen en maakt het haar niet uit of ze weer voor schut komt te staan. Ze weet ook anderen te motiveren vooral haar zus zoals met de Napoleongedeelte. En hoe gek haar ideeen ook zijn, ze weet toch altijd wel iemand te strikken om ze uit te voeren.
|
|
|
Post by josieneke on Dec 12, 2005 0:32:49 GMT 1
|
|
|
Post by cowgirl85 on Dec 13, 2005 11:00:46 GMT 1
mijn favorieten zijn Nick en Jody. Nick is gewoon echt een schatje en staat altijd klaar voor anderen. Jody vind ik gewoon leuk, hoe ze op dingen reageert enz. En haar liefdes bevliegingen zoals Nick enz. Maar ik ga voor nick he is really good looking!!
|
|
|
Post by Duzky on Dec 14, 2005 12:43:24 GMT 1
Ik vind Jodi heel erg leuk, ze is grappig, ziet er goed uit en trekt van die maffe gezichten.. Frisse meid.. Tess vind ik ook leuk, vooral op het begin toen ze nog echt stads was, daar zaten veel leuke momenten bij, ze is nu wat serieuzer geworden.. Claire vond ik op het laatst steeds leuker worden, vooral toen ze zwanger was en van die moodswings had haha.. Claire werd steeds grappiger.. Ach en verder zijn de jongens ook altijd plezierig om naar te kijken hihi
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Dec 17, 2005 1:32:24 GMT 1
Voor mij is het echt Claire! Ik vond haar geweldig en moet heel erg wennen aan de show zonder haar. Ik mis haar nog steeds wel. Alex en BoM zijn natuurlijk ook erg leuk. Ze waren zo'n leuk gezinnetje! Verder vind ik ... tja wie is leuk? Meg en Terry zijn wel leuk. Jammer dat Jodi er dan ook vaak bij is want ik stoor me erg aan haar. Misschien moet ik gewoon nog even wennen aan het leven zonder Claire en vind ik iedereen vanzelf leuker
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 17, 2005 15:25:06 GMT 1
Ik vondt Tess al vanaf de voorstukjes leuk ... ik ken de serie niet .... goed teminste ... Maar als ik het kijk, is ze altijd m'n Nr 1
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Dec 26, 2005 11:09:39 GMT 1
mijn favo's zijn claire en alex
|
|
|
Post by kiwi on Jan 2, 2006 11:55:56 GMT 1
Ik vin Tess en nick en jodi de leukste.......... Omdat tess altijd goede idee heeft en leuke vriendjes heeft en zich dor niemand laat kleineren.... En nick omdat het gewoon een shatje is....... en jodi omdat die vreugde in de serie brengt
|
|