|
Post by mehnaaz on Jan 5, 2006 18:30:03 GMT 1
Hey mensen! Ik ben dus een week of 2 lid van hier maar heb nooit een bericht of geplaatst.. Dus bij deze ook .. leuk dat er zo een forum bestaat voor verschillende serie's! Ik vind McLeod's daughters echt een leuke serie.. zoals andere mensen hier en ja nog een paar andere serie's zoals CHARMED ;D en Friends en nog veel meer maar kan er nu niet echt op komen... Maar uhm wat ik wilde vragen is of iemand weet van wie dat piano muziek aan et begin van McLeod's daughters is.. want.. wanneer die serie begint.. dan komt er altijd zo een moooooi piano muziek en .. ja ik vind et gewoon echt zoooo moooi! En pas later komt die theme van die serie.. maar weet iemand misschien van wie dat muziek is? Of hoe et heet ofzo.. want ik vind et zooo moooi Ik vind et ook zo super jammer dat Claire dood is.. maar ik heb deze serie al weken niet gevolgd vanwege et overlijden van mijn oom .. waren wij elke dag weg.. Toevallig zag ik die aflevering van d'r begrafenis wel.. IK SCHROK ME ROT! Ik d8 huh? wat is hier aan de hand? En toen zag ik zo een flashback van Tess.. en zag ik wat er was gebeurd.. Omg.. ik wilde zo huilen.. vooral ook om dat kindje.. Maar ehh alvast bedankt! Groetjes!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 5, 2006 19:17:45 GMT 1
Je bedoelt die muziek wanneer ze previously on McLeod's daughters laten zien
|
|
|
Post by mehnaaz on Jan 5, 2006 20:23:55 GMT 1
Owh hmm.. dat kan wel.. dan hoor je zo een mooi pianomuziek..
Iemand enig idee?
Edit Love_Charmed
Met de modify knop kun je je bericht nog aanpassen als nog niemand heeft gereageerd
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Jan 12, 2006 19:35:21 GMT 1
als je de muziek van de credits bedoelt die noemen ze gewoon mcleod theme en de meeste liedjes (niet allemaal) zijn van rebecca lavelle
|
|
|
Post by mehnaaz on Jan 15, 2006 18:18:11 GMT 1
Ja de meeste zijn van Rebecca Lavelle jah ;D .. maar ik bedoel die van wanneer ze zeggen "Previously on Mcleod's daughters".. dan hoor je zo een pianomuziek.. en die hoor je ook in dat liedje Common Grounds van Rebecca Lavelle... maar als ze bij "Previously on Mcleod's daughters" is het zo pianomuziek achtig.. ik vind het zo super mooi..
|
|
|
Post by kiwi on Mar 5, 2006 15:29:28 GMT 1
uhm kwas een beetje aaan het kijken bij de mailtjes en toen zag ik deze ik kweet niet of je hem al heb gevonden , want ik heb um kben dan wel 2 maanden te laat srry van de laten reactie
|
|
|
Post by mehnaaz on Mar 6, 2006 19:09:57 GMT 1
Haha geef nie.. maar nee ik heb em niet gevonden... Tis dat muziek van dat liedje "Common Ground" maar in die serie is het heel anders en mooier.. pianoachtig.. haha.. ach najah wel jammer kvind et prachtig.. ;D...
|
|
|
Post by kiwi on Mar 6, 2006 22:32:38 GMT 1
uhm volgus mij heb ik hem ik kan de site wel geven waar je hem kan downloaden en kijken of het die is
|
|
|
Post by mehnaaz on Mar 23, 2006 20:42:41 GMT 1
Jaaa graaggg ;D Ik heb je trouwens een pm gestuurd voor de zekerheid.. ...
|
|