|
Post by mehnaaz on Jan 20, 2006 17:40:37 GMT 1
Hey mensen.. Ik heb net op een site gelezen.. dat Bridie ook stopt met MD..!! Er stond dat dat gerucht al een tijdje rondging en et is dus idd zo.. ze heeft dr laatste aflevering al opgenomen.. Owh ik wist niet cker of dit een spoiler is of niet.. maar sorrie dan ervoor.. Maar ik vind et echt ongeloofelijk.. ik kan et echt niet geloven hoor.. dit is echt NIET LEUK meer! Groetjes...
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 20, 2006 19:25:11 GMT 1
Dat is al behoorlijk oud nieuws, maar idd jammer dat ook zij ermee stopt! Ik hoop dat de serie ook na haar vertrek de moeite waard blijft om te kijken! Nu maar hopen dat Aaron (Alex) niet schuldig bevonden wordt anders gaat ook hij de serie verlaten!!
|
|
|
Post by jonamano on Jan 20, 2006 20:50:41 GMT 1
Dat is idd vrij oud nieuws. Ze heeft een zoontje gekregen en gaat lekker moederen ;D Maar eerst maar is zien of wij de volgende seizoenen te zien krijgen andere krijgen we het niet eens mee...
|
|
|
Post by mehnaaz on Jan 20, 2006 21:11:46 GMT 1
Owh.. kwist niet dat het al behoorlijk oud nieuws was.. Ja ik vind et heel leuk voor dr dat ze een zoontje heeft gekregen ... echt waaar.. maar claire is er ook al uit.. om Tess volg ik et nog wel.. en door die andere nieuwe mensen ook die die serie tog nog leuk houden.. maar als zij er ook uit is.. dan is et geen McLeod's daughters meer.. ik vind et echt super jammer.. en ja idd.. ik hoop ook dat die serie ook na haar vertrek de moeite waard blijft om te kijke...
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Jan 20, 2006 22:03:07 GMT 1
Ze is niet gestopt omdat ze een zoontje heeft gekregen. Ze vond het gewoon tijd om te stoppen. Ze is nog wel te zien in Seizoen 6.
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 20, 2006 22:28:25 GMT 1
jammer dat ze gaat stoppen maar kan het wel aan de ene kant begrijpen, maar we zijn toch nu bij seizoen 2? dan kunnen we tess gelukkig nog ff zien, als net 5 de seizoenen nog uitgeeft! Maar iemand zei iets over alex dat ie moet afwachten of ie schuldig is maar wat bedoel je daarmee? waar wordt ie dan beschuldigt door?
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 20, 2006 22:40:16 GMT 1
We zijn nou al bij seizoen 4 hoor! En wat Alex betreft, hij is nu op borgtocht vrij nadat hij aangeklaagd is voor mishandeling op zijn vrouw ofzo... Als hij schuldig bevonden wordt hangt hem 10jr cel boven het hoofd!
|
|
|
Post by jonamano on Jan 21, 2006 11:26:07 GMT 1
Eerst las ik dat ze stopte doordat ze een zoontje had gekregen, zullen wel roddels zijn geweest dan...
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 21, 2006 13:32:04 GMT 1
nu al bij seizoen 4? dat gaat snel!! naja gelukkig zijn er nog heel veel afleveringen met tess erin!! ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 21, 2006 13:37:38 GMT 1
Owh.. kwist niet dat het al behoorlijk oud nieuws was.. Ja ik vind et heel leuk voor dr dat ze een zoontje heeft gekregen ... echt waaar.. maar claire is er ook al uit.. om Tess volg ik et nog wel.. en door die andere nieuwe mensen ook die die serie tog nog leuk houden.. maar als zij er ook uit is.. dan is et geen McLeod's daughters meer.. ik vind et echt super jammer.. en ja idd.. ik hoop ook dat die serie ook na haar vertrek de moeite waard blijft om te kijke... Ik had ook eerst zoiets...dan zijn er toch geen dochters van McLeod's meer. Tess weg, Claire dood.... Maar er is nog een verborgen dochter. Lees meer in het topic "de verborgen dochter"
|
|
|
Post by mehnaaz on Jan 21, 2006 22:56:43 GMT 1
Owh oke! Wat spannend zeg! ;D Kben benieuwd!
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 22, 2006 13:50:00 GMT 1
Gebeurt dat in seizoen 6 met nick en tess?
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 22, 2006 16:41:06 GMT 1
is het niet makkelijker om een spoiler topic te maken dan kan iedereen de spoilers die hij of zij weet kwijt zonder dat mensen die bepaalde dingen niet willen weten het ook perongeluk lezen. Ik wist het dan al wel, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er het fijne niet van willen weten! De titels verklappen vaak al een hoop!!
|
|