|
Post by kiwi on Feb 7, 2006 15:35:45 GMT 1
Uhm ik heb deze vraag gekozen omdat ik soms self wel denk wie ik zou zijn?? En ik dagt dan vraag ik het ook aan jullie Zelf zou ik Jodi kunne zijn omdat ik zelf ook altijd Druk en blij en bijdehand ben... maar ik ben net als tess ik moet altijd overal ergens iets achterz zoeken of wachten tot het fout gaat ,,en ze is met nick getrouwt (moeilijk dus ) dusja.... uhm als ik erg een ben vergeten seg het maar
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 7, 2006 17:57:13 GMT 1
Ik twijfelde tussen Jodi en Tess
Maar heb toch voor Tess gekozen omdat ik graag met Nick getrouwd zou willen zijn ;D
En ik herken me ook wel een beetje in Tess...ik praat ook aan een stuk door en ben vastberaden als ik me ergens voor in zet
|
|
|
Post by Darth Yotho on Feb 7, 2006 18:10:02 GMT 1
Jodi hahahah en de rede is denk ik wel duidelijk ... A) Heb een crush op haar ... B) Ze is erg grappig en leuk C) Ze is een McLeod Ze is in het verhaal ook leuk ik bedoel ze kan alle personages al vanaf kind zijnd ... Alex, Nick, Claire ... ed
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 7, 2006 19:31:23 GMT 1
Ik heb natuurlijk op Claire gestemd want ik vind haar echt geweldig. Ik herken mezelf ook wel een beetje in haar met dat stugge en harde. En mijn zussen lijken wel weer een beetje op Tess. Nee, Claire wint op alle fronten voor mij.
|
|