|
Post by kiwi on May 7, 2006 20:05:28 GMT 1
Nou gaat Jodi ( Rachael Carpani) ook al uit de Serie.... In het artikel stond ... Dat Racheal het contract van seizoen 7 niet gaat tekenen (dat is de roddel ) En Aaron (alex ) gaat er waarschijnlijk uit als hij schuldig is bevonden en Lisa (claire ) , Jessica )becky) , bridie (tess ), myless (nick) zijn er al uit ... En ook Simonne (stevie ) en Brett (Dave )gaan er ook al uit wie blijven er dan nog over Ps : ik heb gevraagt of ik het artikel hier neer mag zetten en het komt zo snel mogelijk
|
|
|
Post by Boot on May 10, 2006 11:12:26 GMT 1
haha wie zijn dat... kan je de namen van de rollen er dan ook bij zetten want nu weet ik niet wie je bedoelt, maar het is idd wel jammer dat Jodi eruit gaat
|
|
|
Post by Lau on May 10, 2006 12:49:28 GMT 1
...uit wie blijven er dan nog over Volgens mij alleen Michala bana (Kate) nog...
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 10, 2006 22:46:29 GMT 1
Ik denk, als dit gerucht klopt dat er geen zevende seizoen komt...
Geruchten gaan al langer dat McLeod's daughters zou gaan stoppen na seizoen 6...laten we hopen dat het geruchten blijven. Alhoewel, zonder CLaire, Tess en Nick is het al een stuk minder leuk
|
|
|
Post by joan on Jun 13, 2006 13:07:54 GMT 1
Vraagje: Is het zeker of Simonne (Stevie) weg gaat? Zo ja wanneer en is der al een artikel over? (zoals bij Bridie , Tess)
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 13, 2006 18:57:28 GMT 1
|
|
|
Post by shannenlover on Aug 11, 2006 19:05:11 GMT 1
tja.. als ze iedereen eruit halen.. kunnen ze net zogoed stoppen.. ik denk dat als ze iedereen weg halen, de kijkcijfers flink dalen zullen.. dat schiet toch ook al niet op..:s stom vond ik het al dat nick eruit was.. hij was zo'n cutie.. en alex, als hij er ook uit gaat, kijk ik nie meer denk ik hoor..
|
|
|
Post by chrmdfreak on Feb 20, 2007 14:20:26 GMT 1
ik vond het echt een geweldige serie heel orgineel en eens totaal wat nieuws. Maar na seizoen 4 (die ik al veel minder leuk vond) heb ik eigenlijk neits meer gekeken 1 eens in de week vergeet ik heb ik ook met GA en MIT 2 ik vind echt helemala neits meer er aan. Vin dhet zo ontzettend vaag. Maar er komt geen seizoen 7 dat was al bekend toen ze met seizoen 5 net klaar waren. (zat voorheen op een MD forum daarom ) maar natuurlijk is het wel heel erg jammer dat het zo dan moet eindigen
|
|