|
Post by Crazybloempje on Nov 28, 2005 13:21:31 GMT 1
Jodi is opgewonden voor de aankomende liefdadigheidspolo wedstrijd, dat zij heeft georganiseerd op Drover's Run - als onderdeel van haar geldophalende gedeelte voor de Miss. Gungellan wedstrijd. Becky vind Brian rondneuzend in haar kamer en hij laat haar weten dat de aanklacht tegen hem is ingetrokken. Becky is boos en geschokt. Iedereen is vervolgens gealarmeerd wanneer ze het levenloze lichaam van Brian bij een dam ontdekken.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 23, 2006 1:09:10 GMT 1
Al weer het einde van seizoen 1? Ik ben blij dat Brian eindelijk voorgoed verdwenen is. Niet dat ik niet met Becky mee leef ofzo maar nu weten we het wel. Ik snap Meg niet zo heel goed. Eerst wil ze Becky helpen met Brian, vervolgens wil ze Becky weg hebben van Drovers en 10 seconden later gaat ze een dood lichaam verslepen om haar te helpen. Ik vond het heel mooi dat Claire en Meg dat deden. Dat doe je niet zomaar voor iedereen. Ik zou het lichaam beter kunnen doen verdwijnen maar ach ze kunnen vast geen discovery channel ontvangen in de bush. En Claire en Peter ach het moest eens gebeuren.
|
|