|
Post by Crazybloempje on Nov 28, 2005 13:24:30 GMT 1
Na een lange dag van vee drijven is Tess enthousiast om haar twee vrienden te zien die onaangekondigd een bezoekje brengen aan Drover's Run. Simon en Briony zijn haar beste vrienden van TAFE. Onder het verwelkomen komen ze meteen ter zake. Ze gaan een café leasen, wat een gezamelijk droom was, en willen dat Tess terugkomt met hun naar de stad, zo snel mogelijk.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 21, 2006 20:00:02 GMT 1
Ze zou toch wel gaan? Ik dacht altijd dat Tess op een gegeven moment terug naar de stad verhuisd maar weer terug komt. Misschien komt dat later nog. Ik begin echt aan Becky te wennen en begin haar zelfs een beetje te waarderen. ' It's a shame you're only here for the weekend it usually takes people a bit longer to stop talking crap' Mooi dat Claire uiteindelijk vroeg of ze wou blijven. Ik geloof ook heilig dat Claire de enige reden is voor Tess om te blijven. Ik denk niet dat Alex enige invloed heeft gehad op haar keuze. Het is familie en dat betekend alles voor Tess.
|
|
|
Post by kiwi on Feb 21, 2006 21:20:43 GMT 1
:'(Ik denk ook dat Claire de enige reden voor Tess was om te blijven :)maar je zag da becky en Jodi het er wel moeilijk mee hadden wel lief van Nick jmmer dat hij dat nie tege haar zei Tess gaat terug na da stad als ze perongeluk tegen Alex en Nick heeft gesegt dat Harry wis dat hun op rodeo waren en dat hij ze had kunnen tege houden,, En dan komt LIz en segt tegu haar dat ze hier niet thuis hoort en dat ze dat nooit zal worden 8-)en ze voelt zich buiten gesloten....door Claire en Peter...
|
|