|
Post by Crazybloempje on Nov 28, 2005 13:27:13 GMT 1
Tess is geobsedeerd door haar nieuwe psychologische theorie - de drie levels van waarom. Maar al de psychologie in de wereld kan niet verklaren waarom Alex niet zo romantisch is als ze zou willen, en waarom Loverboy, de stier die Claire aan Nick verkoopt, steeds blijt uitbreken uit Nick's weides en terugkeert naar Drovers Run.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 21, 2006 0:55:40 GMT 1
Jodi Jodi Jodi wat ben je soms toch irri. Kan Becky's reactie heel goed begrijpen. Die van Meg daarin tegen niet. Wat voor een slechte invloed heeft Becky op Jodi gehad in de maanden dat ze daar woont? Becky probeerd er echt wat van te maken. Tess & Alex hebben volgens mij hun beste tijd gehad. Gelukkig
|
|
|
Post by kiwi on Feb 21, 2006 9:03:36 GMT 1
Jodi was ook heel iritant en Becky zorgde er eigelijk voor dat Jodi de realteit zo gaan zien en meG wil juist da jodi nog even in een droom kon blijve leve.... Het was wel winkielig van Meg om Claire te laten kiezen.. Iedereen is kei bezig met hun problemen en claire kan alleen aan peter denken wel lief En ik snap nog steeds nie waarom Tess , Nick zo van zich afduwt... Ik denk ook dat Tess & Alex beste tijd hebben gehad maja die liepen ook veel te snel van stapel
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 21, 2006 12:26:10 GMT 1
Dat Claire moest kiezen sloeg echt nergens op. Ik zou die keuze ook nooit hebben kunnen maken.
Tess zei al waarom ze Nick zo wegduwd. Toen hij het had over the one met boem boem - boem boem zei ze al 'I don't want to be in love like that
|
|
|
Post by kiwi on Feb 21, 2006 15:06:44 GMT 1
neej maar da heeft ze altijd al gedaan , denk ze soms da hij is
|
|