|
Post by Crazybloempje on Nov 28, 2005 13:32:31 GMT 1
Claire vindt het moeilijk om om te gaan met de nieuwe relatie van Tess en Alex. Haar droom om een paardenfokprogramma op te richten op Drovers Run komt dichtbij uitkomen en ze gebruikt het als een excuus om Tess van zich af te drukken. Claire verwezenlijkt bijna haar droom en wil dan Tess haar droom kan verwezenlijken, een klein café in Brunswick runnen, waar ze het altijd over had.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 16, 2006 20:12:53 GMT 1
Ik kan niet zeggen dat ik ook maar 1 iemand aardig vond deze aflevering. Liz en Harry die constant over Claire praten alsof ze Drovers is en niet een mens die Drovers runt.
Alex en Tess die me echt het bloed onder de nagels vandaan halen en niet een zo zeer omdat ze wat hebben maar om hoe ze wat hebben. Doe toch even rustig. Ze doen me denken aan mijn zus. Die kan ik ook niet uitstaan als ze zo doet.
Claire zelf is ook niet zo vriendelijk hoe ze Tess eruit probeerd te werken. Al bleef ze rustiger dan ik zou zijn. Als ik door hun gekloot van de trap af was gevallen en daardoor zo'n grote kans misliep had ik ze zo ontzettend hard de schuld gegeven dat ze me in Gungellan nog woord voor woord konden verstaan hoe onredelijk dat ook zou zijn.
Jodi moet niet zo aardig doen tegen Liz al was het wel lief dat ze zo hard haar best deed voor Claire. Becky heb ik niks mee en terwijl ze met Harry praten kon ik maar niet ophouden met denken hoe dat haar vader is. Best grappig.
Meg was wel cool. Hoe ze onder het tapijt aan het schoonmaken is en dat vieze spul van Liz weer uitspuugt. Maak je niet druk hoor Meg! Je bent 1000x de vrouw die Liz ooit zou kunnen zijn.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Feb 17, 2006 17:21:25 GMT 1
Dat was echt haar schuld. Ze probeerde af te luisteren en toen ze hoorde dat ze de kamer uitkwamen wilde ze snel mogelijk weg en toen viel ze.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 17, 2006 20:13:26 GMT 1
Dat was echt haar schuld. Ze probeerde af te luisteren en toen ze hoorde dat ze de kamer uitkwamen wilde ze snel mogelijk weg en toen viel ze. Nou volgens mij probeerde ze het licht aan te doen maar dat kon niet omdat Alex dat snoer had gemold en toen ze naar achter liep om niet geconfronteerd wou worden met Alex en Tess hun liefdesspel (mijn interpretatie) kon ze niet goed zien wat ze deed en viel ze.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Feb 17, 2006 20:46:51 GMT 1
Maar nadat het licht het niet deed bleef ze hangen en luisteren in plaats van meteen terug te keren of naar kamer te gaan. Ze schrok niet omdat het licht het niet deed, maar omdat Tess/Alex de kamer verlieten en ze zo snel mogelijk weg wilde voordat ze haar zagen.
En ik ben blij dat ze Tess niet de schuld gaf, want ik weet dat Claire er niet van houdt om fouten te maken en soms graag anderen de schuld geeft. Net zoals ze Tess de schuld gaf toen ze Peter begon uit te schelden hoewel Tess haar steeds probeerde te onderbreken.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 18, 2006 0:21:05 GMT 1
Dat is ook wel zo maar ze had het argument aan kunnen dragen dat omdat het licht het niet deed ze niet kon zien waar ze haar voet neer zette. En net wat je zegt Claire is wel zo dat ze meteen met aan vinger naar anderen begint te wijzen daarom verbaasde het me ook dat ze dat nu niet deed.
|
|