|
Post by Crazybloempje on Nov 28, 2005 13:37:38 GMT 1
Een goede verkoop op de schapenverkoop en de meiden zijn klaar om het te vieren. Een avond in de pub, wat karaoke misschien, alle tekenen van een geweldige "Girls Night Out". Maar dingen gaan niet zoals gepland wanneer ze er achter komen dat de nieuwe barhulp, Kimmy, met hetzelfde probleem kampt als Becky deed en slachtoffer is van de vieze handen van Brian.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 15, 2006 19:51:42 GMT 1
Outch. Pijnlijk einde voor Tess. Voelt zich eindelijk een beetje thuis op Drovers en nu dit. Ik begrijp ook wel waarom Claire zich zo gedraagt want Tess is alles wat zij niet is en niet kan zijn want dan voelt ze zich niet gemakkelijk zoals in die kleren. Maar op de bedreiging weer terug naar Melbourne te sturen is ook wat rigoreus. Ben blij dat Nick eindelijk met Wilgul gaat beginnen. Ben benieuwd naar Harry's reactie als die doorheeft wat Nick echt van plan is. Ik vind het allemaal wel spannend en ik denk dat ik voor het eerst even ga spieken wat we morgen gaat gebeuren.
|
|
|
Post by kiwi on Feb 15, 2006 20:55:14 GMT 1
Ik ksnap ook wel waarom Claire da deej ,, ik snap nie waarom ze niet gewoon toegeeft dat ze Alex leuk vin.......... Ik von het ook wel ene keer leuk om Tess en ALex bij elkaar te zien......... Tog wel raar om te zien als je op teletex kijk kun je da ook zien da is ook fijn daar stond ook onderaan zo van Claire heeft liever dat Tess weer na de stad vertrrek.....
|
|