|
Post by Crazybloempje on Nov 28, 2005 13:44:50 GMT 1
Tess heeft de leiding over Drovers Run gekregen wanneer Claire een AI (artifical insemination) seminar bezoekt. Vonken springen over wanneer ze Peter Johnson ontmoet. Tess bewijst zichzelf door de koeien te redden van een verontreinigde rivier.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 14, 2006 0:03:53 GMT 1
Nou ik heb weinig vonken gezien maar ik neem aan dat die nog gaan komen. Ik heb helemaal niks met die Peter en zijn bolle hoofd. Maar ja ik zal het moeten doorstaan Claire en Alex waren wel weer perfect! How about a kiss goodnight from the wifey En dat Tess nog met haar nieuwe schoenen. Ik vond dat ze het heel goed deed ookal werkte Meg en Jodi totaal niet mee. Hoeveel broers heeft Becky wel niet? Ik tel er nu al drie; Mike, Mark en Seany.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 14, 2006 0:52:30 GMT 1
Ze heeft toch maar 2 broers.....Seany en Mark...dacht dat die Mike een vriend van Mark was, maar weet niet zeker hoor.
Maar Wifey is toch een uitspraak van Nick?? Als ie met Tess verloofd is...
Maar ik heb ook niks met Peter...Nu gaat ie nog wel, maar dalijk in seizoen 4 met de strijd om Charlotte vind ik hem alleen maar lelijker geworden
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 14, 2006 10:54:06 GMT 1
Maar Wifey is toch een uitspraak van Nick?? Als ie met Tess verloofd is... Zal wel weer een australische versie van een woord zijn zoal mozzie enz. Hij zegt dat als Claire hem haar kamer uit knikkerd.
|
|