|
Post by Crazybloempje on Nov 28, 2005 13:47:57 GMT 1
Veedieven zijn aan het werk in het district. Killarney heeft het ondervonden en een gedeelte van Claire's schapen zijn vermist. De aankomst van Senior Constable Cook om Claire te informeren dat haar schapen zijn gevonden in het nationale park, wind Jodi en Becky op omdat zij denken dat hij meer weet dan hij loslaat over Becky's problemen met Brian.
|
|
|
Post by kiwi on Feb 10, 2006 20:30:46 GMT 1
Ik von het opzich wel een leuke aflevering .... En toen Nick , alex en Claire in de pub szaten da sag er ongemakkelijk uit voor claire dan En tess zun gesong was ook helemaal geweldig
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 10, 2006 20:55:42 GMT 1
Nerd crimes don't count ;D
Ik vind het altijd het leukst als ze zo met z'n allen op stap gaan. Ik lach me dan altijd rot. En Claire die Alex en Nick niet in de ogen kon aankijken omdat haar schapen helemaal niet gestolen waren.
Ben blij dat Becky niet in de problemen raakte en dat ze uiteindelijk met z'n allen konden poolen. Ik moest wel lachen toen ik die pool tafel daar zag staan. Ze begon klein maar nu komt het echte werk. Ik vind Brick ook echt een schatje.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Feb 10, 2006 21:10:16 GMT 1
Ik heb hardst moeten lachen om Tess' gezang.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 11, 2006 1:09:51 GMT 1
Ik heb hardst moeten lachen om Tess' gezang. Dat was ik al weer vergeten! Dat was ook heel grappig ja. Zo trots dat ze helemaal alleen het hek had gemaakt ;D
|
|
|
Post by Darth Yotho on Feb 11, 2006 15:48:40 GMT 1
Inderdaad Tess begint steeds meer in te burgeren ... Ik vondt Meg wel komisch dat ze weg was en de rest zo moest koken, hahahaha Jodi was ook leuk en schattig ... Verder vondt ik het leuk dat Meg Becky erin steunde met het hele Brian-gedoe ... Verder was dit een leuke aflevering, vooral het einde dat ze gingen poolen ;D
|
|