|
Post by Crazybloempje on Nov 28, 2005 13:51:20 GMT 1
Wanneer de buurman van de McLeod's, Bill Tilson, besluit om zijn boerderij te verkopen en naar de stad te verhuizen, ziet Claire een vervelende situatie voor zichzelf ontstaan. Meg is ondertussen zich voor aan het bereiden om haar jaarlijkse tomato chutney te maken. Ondanks haar beste inspanningen smaakt het afschuwelijk en ze snapt niet waarom.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Feb 9, 2006 20:46:52 GMT 1
Claire en Nick zo grappig en ongemakkelijk samen.
Nick en Tess die bijna kuste totdat Tess zich terugtrok, want Tess wil niet te betrokken raken in een serieuze relatie zoals ze tegen Meg zei. Ik denk dat ze daarom Alex liever wil, want haar gevoelens voor hem zijn niet intens.
Tess en haar verleden met haar moeder was triest.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 10, 2006 0:06:02 GMT 1
Ze deden het gewoon weer!!!! Ik dacht dat die ene zoen een one off was. Ongemakkelijk is een goede manier om ze te beschrijven. Die blik op Claire's gezicht was geweldig. Echt zo van 'wat heb jij vanmiddag gegeten ' Ze willen allebei de andere maar daar durven ze nog niet echt aan. Claire, Alex en de stronk waren perfect. Ik heb me bescheurd van het lachen.
|
|
|
Post by kiwi on Feb 10, 2006 20:28:35 GMT 1
jah ik von het ook zo raar bij nick en clair maar ja ik denk da we een beetje bevooroordeelt zij omdat we gewend zijn om tess en nick te sien dusja wel mooie aflevering ;D (kheb hem net op video gesien dus )
|
|