|
Post by Crazybloempje on Nov 28, 2005 13:53:09 GMT 1
Tess leerst in onpenetreerbare regels van wat je wel en wat je niet kunt zeggen op het platteland, wanneer een onschuldige opmerking een zeer lelijke wond opentrekt, welke een wig drijft tussen de Ryan broertjes.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 8, 2006 19:59:02 GMT 1
Spannend spannend spannend!!! Ben blij dat ik nu eindelijk precies weet wat daar gebeurd is. Het was een ongeluk. Ik vind Liz en Harry hele nare nare mensen. Het gevecht was mooi. Die blik in Alex's ogen. Compleet verslagen en toen praten. De verhoudingen van wie bij wie hoort waren duidelijk! Zo schattig toen Claire wat dichter bij Alex schoof
|
|
|
Post by kiwi on Feb 8, 2006 21:08:21 GMT 1
Ik ben ook blij dat ik nou ook weet wat er precies was gebeurt was met nick.... en nicK en tesS waren samen en alex en claire was egt super shattig passen egt goed bij elkaar.... maja ik vin liz en harry ook maar nare mensen... vooral liz zoals ze tegu tess doet en liz moet tess dus alleen niet omdat over dat ongeluk begon ofwa maja tog leuk aflevering..
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 9, 2006 12:25:44 GMT 1
en liz moet tess dus alleen niet omdat over dat ongeluk begon ofwa Tess is er al een keer eerder geweest en toen mocht Liz haar ook meteen niet. Ze vindt haar gewoon niet goed genoeg voor haar zoons en dat steekt ze niet onder stoelen of banken.
|
|