|
Post by Crazybloempje on Nov 28, 2005 13:55:07 GMT 1
Meg worstelt met het omgaan van de realiteit van Jodi's leeftijd en op het verassingfeestje worden relaties op de proef gesteld.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 7, 2006 19:36:01 GMT 1
hihi ;D Dat was een leuke aflevering! Ik had van tevoren de verwachting dat Alex en Tess binnen 2 a 3 afleveringen bij elkaar in bed zouden liggen maar vind het wel leuk dat ze een beetje de tijd nemen. Ik had met Claire en Nick wel een beetje een Phoebe-moment (My eyes! My eyes) maar moest er ook wel weer om lachen. Ze laat zich best wel kennen en vind het raar dat Tess niet door heeft wat er aan de hand is en een stapje naar achter doet wat Alex betreft. Helemaal omdat Tess wel een soort mens is die dat soort dingen door heeft. En Claire haar spijkerbroek Ik ben het helemaal met je eens!
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Feb 7, 2006 20:03:51 GMT 1
Maar Tess dacht ook dat er misschien wat was en heeft het zelf aan Claire gevraagd of er wat is. Maar Claire geeft verkeerde signalen door, ten eerste door te zeggen dat ze geen gevoelens voor Alex heeft, en dan tegen Tess zeggen dat er verwacht word dat ze met Nick zou gaan trouwen en dan door hem te zoenen.
Tess gelooft echt dat Claire met Nick gaat trouwen. In een toekomstige aflevering krijgt Nick een vriendin (Tess is jaloers hoewel ze een relatie heeft met Alex). En is verrast dat Claire niet jaloers is, omdat Nick haar "verloofde" is.
Ik weet zeker dat als Claire Tess had vertelt dat ze gevoelens had voor Alex en niet Nick, Tess nooit iets begonnen was met Alex.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 7, 2006 21:11:03 GMT 1
Ik denk dat mijn voorkennis over Claire en Alex mijn beeld ook een beetje vertekend. Ik ben totaal in de war over wie wat door heeft. Het idee dat Tess echt denkt dat Claire en Nick gaan trouwen was nog niet eens bij me opgekomen. Het is dus meer een kwestie dat Tess bij Nick weg blijft omdat ze denkt dat die voor Claire is... aha. Ik moet not een hoop leren.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Feb 7, 2006 21:17:18 GMT 1
Ik denk dat mijn voorkennis over Claire en Alex mijn beeld ook een beetje vertekend. Ik ben totaal in de war over wie wat door heeft. Het idee dat Tess echt denkt dat Claire en Nick gaan trouwen was nog niet eens bij me opgekomen. Het is dus meer een kwestie dat Tess bij Nick weg blijft omdat ze denkt dat die voor Claire is... aha. Ik moet not een hoop leren. Toen ik de afleveringen voor het eerst zag in de zomer was ik zelf verward. Ik wist echt niet wie Claire wilde en ik dacht dat ze gewoon jaloers was op de aandacht die Tess kreeg.
|
|
|
Post by kiwi on Feb 8, 2006 21:13:47 GMT 1
was een kei leuke aflevering behalve voor jodi dan gaat die Dj kotsen op haar Maar je zag tog wel een beetje wie wie leuk vond ofnie??? claire = Wat deej je zo lang buiten met Alex??? Nick = wat was je met tess aan het doen??? wa raar was dat tess eigelijk niet met nick wou dansen da sapte ik niet???
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 8, 2006 23:48:04 GMT 1
Ik zag deze aflevering voor het eerst
En toen ik Claire Nick zag zoenen had ik zoiets van: what the f*ck..... Dat wil ik niet....
Die Jodi....dat gezicht toen hij over haar heen kotste. Die foto van dat kleine meisje in het begin, in Meg haar handen was volgens mij echt Rachael in het klein, anders leek ze er wel ontzettend op.
Terry: Cape Canaveral is ready to lift of... Meg: Houston, we have a problem
Geweldig
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 9, 2006 12:23:35 GMT 1
Ik denk dat Tess nerveus wordt van Nick omdat ze hem leuk vind en daarom niet met hem wil dansen.
Ik denk ook dat die foto van Rachael was. Ik vind het leuk als ze foto's van de echte acteurs gebruiken waar het kan. Met die foto van Claire en Tess kan dat natuurlijk niet aangezien Lisa en Bridie niet samen zijn opgegroeid.
Ik vond in het hele wie wil wie kwartet dat Claire de enige was die zich echt liet kennen.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Feb 9, 2006 15:31:16 GMT 1
Jodi ... volop in de spotlights ... Leuke aflevering zeg, leuk om de relatie dingen te zien over Nick, Alex, Claire en Tess hahaha
|
|