|
Post by Crazybloempje on Nov 28, 2005 13:56:42 GMT 1
Emotionele en traumatische ervaringen van het verleden en het heden komen terug om te spoken in de levens van de vrouwen op Drovers Run.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 7, 2006 12:38:17 GMT 1
Spannende aflevering!!!
Ik vind het echt heel mooi om te zien hoe Claire zich ontwikkeld. Ze toont steeds meer mensen haar emoties. Het valt wel op dat Claire die het hardst moet zijn tot nu toe het meest huilt.
Voor het eerst leefde ik ook met Becky mee. Ik hoop echt van harte dat dit geen staartje krijgt en dat ie gewoon oprot. Mooi hoe Jodi, ookal vond ze het eng enz, toch aan haar kant ging staan.
|
|
|
Post by kiwi on Feb 7, 2006 15:08:20 GMT 1
Ik von het ook mooi om te zien dat Clair eindelijk gevoelens toont aan de andere...
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 7, 2006 15:19:21 GMT 1
Arme Tess, ze moest al die weilanden doorrennen op hakken. En natuurlijk arme Claire... ze trokt het zich echt enorm aan dat die vrouw was gestorven
|
|
|
Post by Darth Yotho on Feb 7, 2006 17:29:33 GMT 1
Ik wil Claire gewoon is heel erg emotioneel zien ... niet al dat opgekropte ... Ik weet dat dat nu eenmaal Claire haar karacter is, maar tog ze is dan altijd zo boos en gefokt op iedereen .... Wel zielig voor Claire ze trok het zich zo aan ... Jodi was ook weer leuk, schattig en komisch
|
|