|
Post by Crazybloempje on Nov 28, 2005 14:12:03 GMT 1
Tess's het vertrouwen wordt geschud wanneer zij van haar paard valt. Zij vraagt zich af of zij echt hoort op Drover's Run, maar vindt haar vaardigheid als ruiter wanneer Claire in nood is. Claire neemt haar taaiste besluit sinds de dood van Jack.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 30, 2006 19:38:52 GMT 1
Geweldige aflevering. Eerste waarbij ik het echt McLeod's Daughters gevoel heb. Ik vind het wel raar hoe niet raar het is dat Tess met Alex flirt en Nick (een heel klein beetje) met Claire. Dat 'thank you Nick' stukje was echt grappig. Geweldige scene als Tess en Claire samen weg rijden. Hoe Claire zich overgeeft aan haar emoties en aan Tess was erg mooi.
|
|
|
Post by mehnaaz on Jan 30, 2006 20:08:30 GMT 1
OMG... Ik vond et zo een zielig aflevering Ik zat zoooo te huilen toen Claire dat paard moest afmaken.. Ik heb et namelijk zelf ook zo een btje meegemaakt.. ik had vroeger ook een paard en die moest toen af worden gemaakt.. omdat hij door Braziliaanse bijen was gestoken en er was geen hoop meer.. het enige wat we nog konden doen was hem afmaken.. OMG man.. ik zat zoo dood te huilen.. en ik kreeg echt die memory terug.. *snik* *snik* Trouwens.. ik vond dat stukje dat Rebecca Lavelle zong zooo vreselijk mooi.. dat stukje waar Tess van haar paard afstapte.. Ik heb dat stukje trouwens nog nooit gehoord.. .. Tis tog van My heart is like a river? Ik heb dat stukje nog noooit gehoord.. zo vreemd.. maar et was echt..een heel mooi stukje.. en ik vind dat lied ook zo super zielig.. ik moet er altijd van huilen.. en ook om Did I tell you..... Hehehe oke nu heb ik m'n bericht wel op de juiste plek geplaatst..
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Jan 30, 2006 20:31:52 GMT 1
Het was echt een leuke aflevering (de laatste 5 minuten natuurlijk niet).
Leuke momenten:
Ik heb zo moeten lachen om Jodi/Becky en de trein. Jodi die ook begon te roepen terwijl ze niet wist waarom.
Alex/Tess waren samen erg grappig. Alex gaat achter Tess op het paard zitten. Tess: What are you doing? Alex: I'm just gonna check out your seat. Tess: That's NOT my seat.
Tess: I have nothing to fear but fear itself. I like big animals. Big animals like me. Thank you . Thank You. THANK YOU GOD for big animals.
Alex begon Becky te pesten en ze pakte hem terug met haar kleine pinkje en de gezichten van Meg/Tess/Jodi. Jodi: I thought size didn't matter? Becky: That's what man like to think.
Claire die het heel erg scheen te vinden dat Tess haar schilderij niet mooi vond, dat ze zelf Meg om advies vroeg. Claire: What does she know about art.
Meg die zo nieuwsgierig was wat Becky allemaal uitspookte.
Jodi die Becky vertelt dat ze hard gaat weken terwijl ze niets doet en Becky laat werken.
|
|