|
Post by Crazybloempje on Nov 30, 2005 1:41:02 GMT 1
Claire is geirriteerd door Tess haar drie logerende gasten. Ze starten vandaag met het scheren van de schapen en het laatste wat ze nodig hebben is toeristen die hen in de weg lopen. Jodi is verast als Alberto terugkeert uit Italië.
|
|
|
Post by geerdie on Mar 18, 2006 13:39:35 GMT 1
Wat superlief van Nick toen ie die cirkel om Tess zette met z'n voet met zoiets van "Mannen mogen hier niet binnen komen. Dan krijg je geen tweede kans" Zo leuk
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 19, 2006 11:05:45 GMT 1
Geen leuke aflevering vind ik.
Dat gedoe met die 'verkrachting' was achterlijk. Meg's reactie was zo stom en je kunt mij niet wijs maken dat na alles wat er gebeurd is met Brian dat Meg nu weer zo zou reageren. Dat ze precies hetzelfde zou zeggen als met Brian. Ik vond het echt heel jammer dat ze Meg zo slecht hadden geschreven om Becky's dramatische uitspraak dramatischer te maken. Jammer jammer jammer.
En Jodi en Alberto's naiviteit loop ik ook niet bepaald warm voor. Ik vind het voornamelijk irritant. Trouwen pfft, leer elkaar eerst eens kennen.
En misschien was het met Nick en Tess wel leuk maar er kwam totaal geen ontknopping met die man en Tess dus waarom zat dat er uberhaubt in? Alleen om een Tess en Nick moment te hebben.
Zwak geschreven aflevering.
|
|