|
Post by Crazybloempje on Nov 30, 2005 1:46:39 GMT 1
Een vreemdeling klopt op de deur van Drovers in het midden van de nacht en claimt dat zijn busjes kapot is gegaan en verdenkingen worden gemaakt. Ze ontdekken dat de mensen in het busje strippers zijn. Jodi vindt het fantastisch en kookt eten voor ze waardoor ze een voedselvergiftiging oplopen. Jodi verzamelt 5 mannen (Alex, Nick, Terry, Craig en Jake) en zij verzorgen een benefiet stripshow in plaats van de strippers.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 12, 2006 22:56:59 GMT 1
Dit is echt mijn favoriete aflevering...Niet alleen de stripshow, maar ook de interactie tussen Nick en Tess
It's weather you wear your scars or your scars wear you...
En Jodi is weer hilarisch in deze aflevering; Oh no, I posioned the strippers
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 16, 2006 16:59:26 GMT 1
Dit is de eerste aflevering die ik helemaal heb gezien en ook de reden waarom ik het ging volgen.
De aflevering is zo leuk dat het niet eens uitmaakt dat Nick zonder enige training ook ineens de danspasjes kent... who cares
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 16, 2006 23:48:10 GMT 1
Precies, als je al die lekker kontjes zien aan het einde van de aflevering is alles weer vergeten Ik ga proberen om het stukje vanuit mijn dvd's op de computer te zetten en dan zal ik het hier plaatsen
|
|
|
Post by Boot on Mar 17, 2006 19:34:22 GMT 1
er werd mij aangeraden om mcleod's te kijken... Door jou JESS... ik heb daar nooit echt wat mee gedaan, maar ik lig in mijn ziekte bedje mijn tv aan en ik zie het... ik had al vaker een paar stukjes gezien maar nu begon het net , dus ik ging kijken en ik val gelijk met mijn neus in de boter... mooi hoor
|
|
|
Post by Darth Yotho on Mar 17, 2006 22:40:01 GMT 1
Ik vond Jodi tegek in deze aflevering ... De Quote's van Jodi waren echt grappig hahaha .. En vond het zweepje van madame ook heel erg leuk ... zij de hele tijd ermee slaan "no, No, NO ! (slaat Alex met haar zweepje)" hahaha ;D
|
|