|
Post by Crazybloempje on Nov 30, 2005 1:59:27 GMT 1
Claire neemt het verlies van zowel Peter als Tess slecht op. Ze is niet in staat om ergens enthousiast voor te worden, zelfs niet voor de naderende geboorte van het veulen van Blaze, maar ze weigert te onderkennen dat ze aan emotionele stress leidt. Het dieptepunt wordt bereikt wanneer Claire besluit Drovers Run te verkopen en het aan Harry aanbiedt die het besluit te kopen. De andere vrouwen kunnen Tess echter niet bereiken omdat Simon de mailtjes wist zodat Tess zich niet zal bedenken om terug te gaan naar het platteland. Als Jodi echter langs komt, gaat Tess meteen terug naar Drovers om de schade te beperken.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 9, 2006 1:27:19 GMT 1
Misschien ben ik een beetje te veel Amerikaanse tv gewend maar ik verwachte dat Claire en Tess elkaar in de armen zouden vallen van geluk maar dat bleef uit.... Blijken van affectie, zoals de steen, zijn veel subtieler in deze show.
Jammer van het contract van Australian Bloodlines. Een andere vertegenwoordiger zou een goede oplossing geweest zijn.
Ik geloof trouwens niet dat Harry als het puntje bij paaltje kwam Drovers niet zou kopen. Nare nare mensen die Ryans en het is jammer dat Alex weer terug is.
|
|
|
Post by kiwi on Mar 9, 2006 16:01:16 GMT 1
Alleen harry en liz zijn nare mensen, ik vin Alex en Nick wel aardig Ik had ook wel verwacht dat Tess en Claire elkaar in de arme zouden vallen... ene Anne ben je pas bij de herhalingen begonne?? Gewoon vraag dat dacht ik
|
|
|
Post by mehnaaz on Mar 14, 2006 20:07:05 GMT 1
Hey mensen.. ... Er was zo een mooi lied in deze aflevering... Het heet "Feet on the ground" dacht ik.. ;D... Ik wil dat liedje heel graag weer horen.. ... Iemand enig idee? Alvast bedankt ;D
|
|